Haarvekst Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg har en minnepen på 1 gb. jeg slettet en film på 700 mb som lå på den og skulle til å legge inn en ny. Jeg fikk opp en feilmelding hvor det stod at den var full. Jeg sjekket og det stod at 750 mb var brukt. Er minnepennen ødelagt eller går det an å fikse den? takker for svar Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Høyreklikk på den når du er i "min datamaskin" og formater den. Det er lurt å gjøre hver gang du tømmer den, egentlig. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 tusen takk føler meg litt som en dust nå! takk ivertfall. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Åpne min datamaskin. Finn minnepennen din, høgreklikk på den og velg formater. Evt. kan du: Gå på kjør: skriv inn cmd. Då kjem det eit nytt vindu opp --> skriv inn: format h: Om F er den stasjonsbokstaven PC-en gir minnepennen din. For å sjekke kva stasjonsbokstav PC-en gir, opner du min datamaskin og finn minnepennen din. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 tusen takk føler meg litt som en dust nå! takk ivertfall. Ingenting å føle seg dust for, jeg vet om mange som glemmer det, og selv glemmer jeg det hele tiden når det gjelder minnekortet til kameraet, bare glad for å være til hjelp jeg Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Tøm papirkurven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå