Colargol Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Noen som har vært borti de før?? Har bestilt januartilbudet de har for 5 dager siden, og enda ikke fått bekreftelse på bestillinga!!! Finner ikke noe mailadresse på sia sånn at jeg kan kontakte de heller. Er desperat, for til helga er jeg uten kjøler. Og DAH blir det krise.... :sad: Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 [email protected] Fem dager? De gangene jeg har bestillt har jeg fått varene i postkassen innen tre dager.. Merkelig. Du burde ta kontakt og sjekke om de faktisk har registrert din ordre. Lenke til kommentar
Milla Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Har vært der og titta på siden. Ikke bare mangler det mailadresse, men også gateadresse/postadresse og telefonnr. Da er det ikke enkelt å få kontakt! Ved et Googlesøk, fant jeg følgende: For informasjon angående dine ordre kontakt [email protected] For informasjon/spørsmål angående våre produkter, kontakt [email protected] ------------------------------------- Dette dokumentet finner du hvis du føyer til "Info.htm" etter webadressen Lenke til kommentar
Colargol Skrevet 7. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2002 Det var fint lite av informasjon på sidene deres ja... Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
ikkenoeihodet Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Sleit litt med å finne mailadressen et par dager siden jeg også, men da sa de at de skulle legge opp en 'om oss' side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå