Stage Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ut av intet skrudde PCen seg av, jeg holdt ikke på med noe tungt som stressa den - og nå vil den ikke skru seg på igjen. Når jeg trykker på power-knappen skjer det rett og slett ingen ting. Power-lys-dingsen på hovedkortet lyser, og jeg har resatt CMOSen. Antar det skyldes PSUen, men ble litt usikker siden power-lyset på hovedkortet faktisk lyser. Noen tips? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Mulig det er strømforsyningen som er gåen. Lenke til kommentar
maheath Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Prøv å ta ut evt. kort du har i maskinen? Min maskin var akkurat sånn da det trådløse nettverkskortet tok kvelden - absolutt ingen reaksjon når jeg prøvde å slå på. Tok ut dlink-kortet og da startet maskinen, satt det inn igjen og den var død. Lenke til kommentar
Stage Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Kan det være noe annet enn PSUen? Hvordan ville for eksempel symptomene på en død CPU eller hovedkort vært? Kjipt å bestille ny PSU og så viser det seg at det er noe annet som er ødelagt :/ Edit: Testa den antatt ødelagte strømforsyninga i den PCen jeg bruker nå, og da ville heller ikke denne skru seg på. Case closed! Endret 22. desember 2007 av Stage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå