Honey Badger Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Jeg er en nybegynner og amatør, men dette er noe jeg bruker mye av fritiden min til. Så om du har konstruktiv kritikk, eller bare noen tanker om sangen, blir jeg glad for å høre. Programmer brukt: XXL FL Studio 7 Producer Edition Endret 21. september 2009 av Eivolele Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 groovy som f, clean lyd, men litt langtekkelig, og lydene burde vaere mer realistiske. det er ogsa litt statisk da alle notene ligger helt perfekt pa gridet virker det som. men kult, fortsett, og husk a bruk effekter for a beefe opp produskjonen, som reverb og slikt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Stilig dette må jeg si! Eneste man kan utsette på det er at det virker noe statisk. Men alt i alt absolutt noe verdt å høre på. Dessuten er det morsomt å høre folk som lager rock i det ellers så electronica/trance/dance-pregede musikkspakings-forumet. Endret 27. desember 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Joney Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Fl studio eller..? edit: Meg og det å lese tråder seint på natta funker ikke, seff det er FL studio. Sorry. bra sang btw. Endret 28. desember 2007 av Joney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå