Hedonism Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Nei, Telenor er et internasjonalt selskap, med virksomhet bla i Danmark, Sverige, Øst-Europa og Pakistan. Fra ingressen til artikkelen; "Nye mystiske internasjonale eiere lover deg markedets beste priser." Ja, Telenor driver med bl.a. mobiltelefoni internasjonalt men i overtakelsen av Nutel ville jeg ikke skrevet at det var et internasjonalt selskap som står bak hvis det var Telenor. Jeg ville skrevet at det var kjøpt opp av en nasjonal operatør, siden Telenor tross alt ble startet i Norge. Jeg klarer ikke se for meg at Telenor Sverige eller Sonofon i Danmark skulle kjøpt opp Nutel for å si det slik. Det ville nok vært Telenor sin norske divisjon som ville kjøpt dem. Endret 23. desember 2007 av escobar Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Og til alle dere som sutrer for og ha tapt 400-600kr i konken... IN MY ASS!!!!!! Jeg håper de som har tapt opptil 6000 kroner betalt på forskudd like før konkursen sender like varme tanker i din retning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg