EinarEriksen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Nye mystiske internasjonale eiere lover deg markedets beste priser. Les mer Lenke til kommentar
µT. Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg vet hvem den nye eieren er Men jeg kan ikke si noe.. wow wow Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det jeg fremdeles lurer på er hvordan et selskap som er slått konkurs kan få "nye eiere". Lenke til kommentar
Klogdor Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det jeg fremdeles lurer på er hvordan et selskap som er slått konkurs kan få "nye eiere". om de nye eierne har kjøpt konkursboet, så går det helt fint. Lenke til kommentar
KingMidas Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det er inngått avtale med Knightsbridge Capital Ltd om overdragelse av virksomhet fra Nutel AS, dets konkursbo. www.wr.no Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Nutel AS ble tatt under Oslo byfogdembetes behandling som konkursbo 17. desember 2007. Boet har ikke tilstrekkelige midler til eller økonomisk interesse av å sikre videreføring av virksomheten. Det er inngått avtale med Knightsbridge Capital Ltd om overdragelse av virksomhet fra Nutel AS, dets konkursbo. Boet overdrar alt driftstilbehør som er knyttet til virksomheten og samtlige av Nutel AS bruks- eller eierrettigheter til immaterielle rettigheter, herunder programvare, register og database som benyttes i Virksomheten. Uten at Boet innestår for at dette er mulig, har Knightsbridge Capital Ltd rett til å overta Nutel AS egne abonnementer samt domenenavn, e-postadresser, telefonnumre for fasttelefoni og telefaks. Overdragelsen omfatter ikke kontanter eller noen form for valuta, fordringer eller verdipapirer. Boet har sagt opp alle ansatte per 19. desember 2007. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Blir interessant å se om de klarer å kapre noen av Nutels tidligere kunder, de kan jo uansett ikke bare sette i gang med å portere tilbake dem som har funnet seg ny mobilleverandør og jeg kan ikke tenke meg det er mange som ble igjen hos Nutel etter Ventelo stengte dem ute på mandag 17e. Lenke til kommentar
Jabi Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har disse nye eierene noen websider vi kan lese om dem? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Alle med vett i skallen styrer unna dette "nye selskapet". Det blir samme ulla som sist, så hold dere til seriøse aktører i steden. God jul Lenke til kommentar
rolloviking Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hemmelig - Knightsbridge Capital? Jeg sier bare to ord "Knightsbridge tankers"... Det blir i alle fall fart her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ler meg i hjel hvis det er Telenor. :!: Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ler meg i hjel hvis det er Telenor. :!: Hva med å lese tråden så ser du at det ikke er Telenor. De er forøvrig et nasjonalt selskap, noe som utelukker dem hvis du ser overskriften til artikkelen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Ja, jeg leste det (nei, det jeg gjorde jeg ikke ). Tipper det er Vodafone. Endret 23. desember 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Ja, jeg leste det. Tipper det er Vodafone. Igjen, det står følgende i tråden: "Det er inngått avtale med Knightsbridge Capital Ltd om overdragelse av virksomhet fra Nutel AS, dets konkursbo." Knightsbridge Capital Ltd er da de "hemmelige" internasjonale eierene, ikke Vodafone. Endret 23. desember 2007 av escobar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg leser ikke. Jeg har det gøy med å tippe. Ikke ødelegg! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg leser ikke. Jeg har det gøy med å tippe. Ikke ødelegg! Det får så være at du har det gøy, men jeg svarer på ting når korrekt informasjon allerede finnes om innholdet i en post hvor det spekuleres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Hvis jeg var tidligere Nutel-kunde og vurderte å hoppe på Killbill hadde jeg stilt ett krav: å få gratis ringetid for så mye som Nutel skylder meg. Vi driver da ikke med sosialhjelp overfor konkursryttere. Eh... Der var jeg litt kjapp. Det er jo det de lover på førstesida... Endret 23. desember 2007 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
felle16 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Nutel har toppet Post og Teletilsynet sine lister i sin tid.. 1: De har gitt studenter et knallbra abonnement løsning!!.. 2:::Aktive mobilbrukere en fast regning og forholde seg til!.. Jeg hadde et forbruk på 2600 i måneden som Ventelo Rocky Kunde.. Skiftet til nutel som jeg har hatt i snart 5mnd.. Får en fast regning på 599 i måneden .. Jeg ble ikke overasket når dem slo konkurs (Det kan umulig være lønnsomt og drive sånn??)... Fikk jo en ryddig forklaring på nutel.no åssen jeg skulle forholde meg til dette...Har et Chess sim-kort nå i julen..Men at folk kan være så kyniske mot et lite teleselskap som er gullverdt for oss stor forbrukere det har jeg vansklig for og forstå!..Nutel har missligholdt noen betalinger men det er jeg sikker på att har sine naturlige grunner... Nutel fikk jo nye eiere og blir til "Killbill Telecom" Og usikkerheten om depositumet er nå klarert alle gamle nutel kunder får pengene tilgode dersom de godtar og følge et videre kundeforhold med Killbill Telecom.. priser og abonnement forblir det samme vill jeg tro!. Jeg er innponert over nutels sin behandlingen av det hele! Og til alle dere som sutrer for og ha tapt 400-600kr i konken... IN MY ASS!!!!!! Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Nyheter Viktig melding til alle KILLBILL kunder vedrørende innbetalt forskudd | 22. desember 2007 KILLBILLs nye utenlandske eiere har lagt frem et forslag for Nutels bo som innebærer at forskudd som er innbetalt av tidligere Nutelkunder, videreføres helt eller delvis gjennom nye KILLBILL. les mer Avtale om overdragelse av virksomhet fra Nutel AS, dets konkursbo | 21. desember 2007 Nutel AS ble tatt under Oslo byfogdembetes behandling som konkursbo 17. desember 2007. Boet har ikke tilstrekkelige midler til eller økonomisk interesse av å sikre videreføring av virksomheten. les mer Står på www.nutel.no Lenke til kommentar
Chrixz Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ler meg i hjel hvis det er Telenor. :!: Hva med å lese tråden så ser du at det ikke er Telenor. De er forøvrig et nasjonalt selskap, noe som utelukker dem hvis du ser overskriften til artikkelen. Nei, Telenor er et internasjonalt selskap, med virksomhet bla i Danmark, Sverige, Øst-Europa og Pakistan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg