SidVicious Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hvordan finner jeg nordmenn å spille mot på Call of duty 4 via Live? Begynner å bli lei av å prate engelsk. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=858839 Lenke til kommentar
neslonek Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 satt å spilte old school idag, når jeg plutselig blir drept av en fyr som sitter oppe på taket i crossfire...så googlet jeg litt, så fant jeg at det var titalls av glitcher i spillet....folk kan faktisk gå på alt av tak osv...det ødela litt av opplevelsen med old school nå...er ikke vits å spille det når folk begynner å gå tak som man ikke visste var mulig.... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Gå på taket har jeg ikke i mot. Da de nærmest er lagt opp for og gå på taken. Men og gjemme seg i vegger og slikt er fy fy Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Mer eller mindre enig her. De fleste takene folk kan gå opp på krever ikke "glitching". Det eneste som kreves er at man har hjernekapasitet nok til å skjønne at en person klarer å hoppe over en 1m kant til neste tak. Men å gjemme seg inne i vegger, løpe utenfor mappet osv er noe som jeg hater. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 det er greit vis alle kan gjøre det (hoppe på takene da alså) men å springe utenfor banen er feikt Lenke til kommentar
neslonek Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 er dette kun i old school? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 er dette kun i old school? Det er først og fremst i Old School folk glitcher seg hit og dit fordi man kan hoppe høyere, men vet det går ann å komme seg ut av forskjellige maps i vanlige matcher også.. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) er dette kun i old school? Det er først og fremst i Old School folk glitcher seg hit og dit fordi man kan hoppe høyere, men vet det går ann å komme seg ut av forskjellige maps i vanlige matcher også.. Funker det å komme opp i det treet på backlot på vanlig team deathmatch? PS! 200 innlegg :) Endret 28. april 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Funker det å komme opp i det treet på backlot på vanlig team deathmatch? Tror ikke det... Nice bump, btw.. Endret 29. april 2009 av E-wok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå