Gå til innhold

Kjølepasta en absolutt nødvendighet ?

katet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi snakker om en Intele Celeron 2,4Ghz frå ei PackardBell maskin.

Maskina skal stå som server på lan i 2 netter og litt til.. Men då får eg sjå om eg får tag i noke pasta på bygda en eller anna plass ;)

Det er ikkje nokon som har eit alternativ til kjølepasta.. Noko heimelaga greier for eks.?

Endret av katet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

"Enkelt og greit."

Du trenger ikke kjølepasta.

Men, for å ikke følge opp andre som velger den skråsikre varianten:

Du bør som regel ha kjølepasta for å sikre god kontakt/varmeoverføring mellom kjøler og CPU (IHS).

Likevel er det (gitt rett/plan montering) med jevne (nok) flater ikke *påkrevet* med pasta for å unngå overopphetning.

Jeg bør vite det da jeg har prøvd dette en rekke ganger.

Det blir en del høyere load temps, men ikke akkurat dramatisk mye høyere.

Lenke til kommentar

Har lasta ned eit program som heiter everest. Har kjøyrt systemtest på 2-3 timar og prosessoren ligg på ca 60*. Er dette kanskje litt mykje? Merk dykk her att vifta til prosessoren er kobla til viftestyring og køyrer på lågaste turtall.

Lenke til kommentar
Har lasta ned eit program som heiter everest. Har kjøyrt systemtest på 2-3 timar og prosessoren ligg på ca 60*. Er dette kanskje litt mykje? Merk dykk her att vifta til prosessoren er kobla til viftestyring og køyrer på lågaste turtall.

60grad er load er en fin temp, trenger ikke å bekymre deg over dette.

Lenke til kommentar

60grad er load er en fin temp, trenger ikke å bekymre deg over dette.

Ok, flått :new_woot:

Får sjå om eg gidd å køyre ein liten test då viftene går meir enn berra på "tomgang"..

Har lest ein plass at ca 0.1 gram med slik pasta skal holde til ein CPU. Berre rett meg viss eg tek heilt feil her. Er det nokon som har tips til korleis ein finn ut om det er lite eller for masse når ein driv å tek på?

Lenke til kommentar

Takkar for svar her gutar / jentar? :whistle:

Køyrde ein ny test på tre timar no. Vifte till CPU`en gjekk for fult under heile testen og tempraturen var ganske stabil 46-47 grader heile tida, bortsett frå litt lågare temperaturar i starten selvfølgeleg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...