Inc Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hvordan vet jeg at ett objektiv passer mitt kamera? Ifølge diverse stickyer her står det at det pt. ikke finnes så mye utvalg her i norge, men det var i 2006, hv med pr idag? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tar en titt i prduktguiden og vi får denne listen. Det er en del å velge imellom. Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Den er grei. Men for å si det sånn, alle objektiv passer jo ikke om hverandre til alle kameraer? Når jeg leter på bruktmarkedet så er det ikke alltid de oppgir om det passer sonya100.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kan du gi oss et eksempel eller to? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Kan du gi oss et eksempel eller to? Eldre sigma og tokina objektiv kan være inkompatibel.. har dessverre ikke ett eksempel akkurat nå. Det var her jeg leste om det. Endret 22. desember 2007 av regga Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 fins hundrevis av tredjepartsobjetiver til a100 som fungerer utmerket. sigma, tamron, tokina etc..... Lenke til kommentar
Maxwell Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bare pass på at objektivet er med "Sony/Minolta mount(kobling)" så passer det. Som nevnt så leverer hvertfall Sigma og Tamron mange objektiver med Sony/Minolta mount. Kjøper du via nettbutikker så pass på å bestille aktuelle objektiv med riktig mount/kobling, altså Sony/Minolta. Noen ganger står det bare Sony, eller bare Minolta, eller Sony Alfa etc etc. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå