konduktans Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Noen som har erfaringer med denne? http://www1.euro.dell.com/content/products...;l=no&s=dhs Endret 22. desember 2007 av conflict Lenke til kommentar
Larisss Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det var da en sinnsykt STIV pris!!!! 31,990,- Uten Skjerm var det også:S LOL Til den prisen kan du heller bygge egen PC med: 10TB Hardisker, 10GB Ram og 2stk skjermkort i SLI +++ og Skjerm Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Det er to skjermkort i SLI. GTX faktisk. Jeg får jævlig bra rabatt!=) omtrent 50% Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Et par ting å bemerke når det gjelder oppsettet du linka til: -"Bare" 2GB RAM på et sånt monster er tullete. Skal du først bruke meningsløst mye penger så ha nå minst 4GB. -RAID0 med 500GB disker er selvmord. Om den ene disken tar kvelden mister du alle dataene i raid-oppsettet, ergo kan du risikere å miste nesten 1TB med data. Bruk enten RAID1 eller drit i hele RAIDen. Egentlig er jeg generelt skeptisk til de maskinene, men med den rabattene du får er det vel neppe noen vei utenom å kjøpe en, tenker jeg? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Hehe;) Jeg vurderer egentlig å kjøpe en "standard" XPS 720 med SLI 8800 GT kort og 1 TB RAID 0+1(hvis de gidder å sette opp for meg). Trenger ikke mer enn 3 GB RAM da? Holder det med 667 MHz eller burde jeg hatt 800 MHz? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå