Gå til innhold

Har fabrev i yrker som normalt ikke krever det, men burde jeg få mye bedre lønn da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja... tar du fagbrev som elektrikker f.eks. tror jeg nok du tjener relativt greit...

 

175 - 212 kr/t på land. Mulig du kan tjene høyere, men 212 er det høyeste jeg har hørt til nå. Hjelpe arbieder lønn er 140 kroner timen, og da har man ikke fagbrevet.

Endret av Vbrattla
Lenke til kommentar

Ja, er ikke det ganske greit da? Gi meg en vekter som tjener så bra.. eller butikkarbeider..

En vanlig lærer med 3år allmenn og 4år lærerskole tjener ikke noe mer.. så... 2år på skolebenken og 2år med lærlinglønn.. og så tjener du mer enn en vanlig lærer. Synes ikke det er noe å klage over..

Endret av BlackH
Lenke til kommentar
Ja, er ikke det ganske greit da? Gi meg en vekter som tjener så bra.. eller butikkarbeider..

En vanlig lærer med 3år allmenn og 4år lærerskole tjener ikke noe mer.. så... 2år på skolebenken og 2år med lærlinglønn.. og så tjener du mer enn en vanlig lærer. Synes ikke det er noe å klage over..

 

Har aldri gjort det heller :p

Men skal nå sies at det er ekstremt bra tider for tiden, og det vil ikke alltid være sånn.

Lenke til kommentar
Ja, er ikke det ganske greit da? Gi meg en vekter som tjener så bra.. eller butikkarbeider..

En vanlig lærer med 3år allmenn og 4år lærerskole tjener ikke noe mer.. så... 2år på skolebenken og 2år med lærlinglønn.. og så tjener du mer enn en vanlig lærer. Synes ikke det er noe å klage over..

 

Det sier jo bare litt om hvilket land vi bor i o_0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...