Joachim_F Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Her er tre knøttsmå spill du ikke bør gå glipp av. Les mer Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Passage var søtt Men jeg sitter fast på Mr. Heart Loves You Very Much. Level åtte! Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det er bare å drite i hu kjerringa... Når man har med hu bruker man dobbelt så stor plass og kan ikke navigere seg gjennom labyrinten. Tror jeg fikk 1200 poeng til slutt Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Zombie-spillet var brukbart. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det er bare å drite i hu kjerringa... Når man har med hu bruker man dobbelt så stor plass og kan ikke navigere seg gjennom labyrinten. Tror jeg fikk 1200 poeng til slutt tror du har misforstått litt av målet med spillet Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Zombi spillet var genialt! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg skjønte ikke kontrollene på zombie spillet! Jeg har ikke xbox kontroll. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg reagerte på akkurat samme måte da damen i spillet døde. Det var oppriktig trist, og kom som et sjokk. Jeg tumlet dog videre, uten helt å vite hva i alle dager det var jeg skulle gjøre nå. Jeg savner henne. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Zombie spillet er fett Kontrollen går fint med mus og tastatur. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg skjønte ikke kontrollene på zombie spillet! Jeg har ikke xbox kontroll. Du styrer med WASD eller piltastene (husker ikke helt) og bruker musen til å "sikte" med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Akk. Passage var ekte, og realistisk. Veldig fint, trist, og ikke minst prinsippielt sant. Lenke til kommentar
punar Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Zombie-spillet spilles med WASD, mus og høyre museknapp. Koffeinkanin, level 8 slet jeg med mest av de 10 bretta selv. Men du har sikkert løst det nå... Jeg får ikke starta Passage... kommer bare opp en DOS-boks som forsvinner. Noen som har tips? Kjører WinXP Pro EN. EDIT: Fixet det. Den versjonen jeg hentet som ikke virket hentet jeg fra Gamma256's sine sider. Da jeg klikket på direktelinken til spillet i artikkelen til gamer så fikk jeg en versjon som virket. Artig liten sak dette spillet. Endret 22. desember 2007 av punar Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Alle spillene var kjempemorsomme å spille og absolutt verdt å prøve. Super underholdning som ikke er for lang. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Zombie-spillet spilles med WASD, mus og høyre museknapp. Koffeinkanin, level 8 slet jeg med mest av de 10 bretta selv. Men du har sikkert løst det nå... Jeg får ikke starta Passage... kommer bare opp en DOS-boks som forsvinner. Noen som har tips? Kjører WinXP Pro EN. EDIT: Fixet det. Den versjonen jeg hentet som ikke virket hentet jeg fra Gamma256's sine sider. Da jeg klikket på direktelinken til spillet i artikkelen til gamer så fikk jeg en versjon som virket. Artig liten sak dette spillet. Har ikke det Lenke til kommentar
Anech Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hun døde før meg jo passage er..... trist Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Bloody zombies, genialt konsept. Bloody awesome! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Første jeg tenkte når dama døde på Passage, var at jeg endelig kunne gå hvor jeg ville, og hente skattene. Håper ikke det sier for mye om meg som person. =p Synes det at man får færre skatter (altså store øyeblikk) når man går sammen med kona er litt "urealistisk". Burde jo heller vært slik at om man ikke tok dama, så kom man kom lenger, men fikk færre skatter. At når man hadde dama kunne man få mer poeng, men man måtte jobbe mer for det (mer jobb å finne skatter enn å bare gå rundt omkring). I tillegg betyr det jo at om man tar dama, så får man flest "store øyeblikk" etter at hun dør. =p Zombie var genialt, har alt man vil ha av et sånt spill (fart og vold). Mr. heart var også ganske bra, men kjedelig så fort man sitter fast (sitter fast på level 10, alt før det var barnemat). Endret 23. desember 2007 av Innos Lenke til kommentar
punar Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Mr. Heart Loves You Very Much, level 8. Finnes det noen logisk løsning på denne levelen? Jeg løste den på samme måte som jeg løste level 10. Lenke til kommentar
Anech Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Mr. Heart Loves You Very Much, level 8. Finnes det noen logisk løsning på denne levelen? Jeg løste den på samme måte som jeg løste level 10. Er ikke det logisk nok Geniale små spill Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Digga de spillene Runna alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg