GBD Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 2. Akinfeev En keeper er ikke verdens nest beste fordi han er god på FM. Egentlig er han ganske usikker mellom stengene i de CL-kampene jeg har sett ham i. Men at han er et stort talent burde det derimot ikke være tvil om. Min liste er vel cirka slik: 1. 2. 3. 4. Coupet 5. Van Der Saar Og tidenes beste: Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Du har gjort det skikkelig med videoer og greier, er også enig det du sier angående Akinfeev Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 1.Casillas 2.Buffon 3.Cech 4.Kahn 5. Almunia / Reina Er litt usikker på 4. og 5. plassene. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Selv som Liverpool supporter så er jeg overrasket over at Reina blir satt som topp fem av såpass mange Ja, han spiller i verdens beste klubb, men blant de fem beste? Tviler.... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg stopper etter denne nå, må bare legge til en ting når du sier vds er gammel og treig ... --------Kahn Nok sagt Ja, men han utfyller det på andre måter som vds ikke kan... 1mot1, feltarbeid, og den utrolige "kraften" han har til å påvirke hele laget sitt i motgang, det gjelder både på landslaget og i Bayern. Vil påstå han kansje er den spilleren med mest respekt og autoritet per dags dato. Når Kahn setter i gang, får han til og med Lucio til å se ut som en femåring. En slik autoritet besitter ikke vds, det vet jeg godt! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Selv som Liverpool supporter så er jeg overrasket over at Reina blir satt som topp fem av såpass mange Ja, han spiller i verdens beste klubb, men blant de fem beste? Tviler.... Feil. Milan er verdens beste klubb, jfr. VM for klubblag. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 1. Cech, UTEN tvil. 2. Buffon 3. VDS - Rutine, rutine og en rekkevidde ingen unntatt Cech og Dida matcher. 4. Casillas 5. Frey Til det med Reina, tubbisen har ingenting på topp 5 å gjøre. Som straffekeeper er han eminent, men på alt annet er han standard. Andre jeg kan nevne som er verdens beste i enkelte situasjoner så er det Lehmann når han spiller mot United, syk mann. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Min liste er vel cirka slik: 1. 2. 3. 4. Coupet 5. Van Der Saar Og tidenes beste: Ganske enig i denne (Selv om rekkefølgen kunne vært litt annerledes, og ville kanskje byttet ut Coupet). Kahn hadde jeg hatt med på listen for noen år siden, eller kanskje bare i fjor. Det lille han gjorde under VM var fantastisk. Han tok jo også Barca omtrent alene videre i CL et år. Buffon har vært min store helt hele tiden (er keeper selv). Husker den rosa drakten med fake six-pack. Hadde en slik selv. ENDRET: Det jeg husker bra med Buffon var under EM(?) der Sverige, Danmark og Italia var i samme gruppe. Om det ble uavgjort mellom Sverige og Danmark ville Italia ryke ut. Det ble så klart 2-2, og Buffon anklagde Sverige og Danmark for kampfiksing. Når foreldrene mine kommer fra Sverige og Danmark, ble han ikke lite upopulær her hjemme. Av alle andre enn meg så klart. Endret 28. desember 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå