Gå til innhold

Hvem er Vedrens 5 beste keepere?

sir-benitez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg stopper etter denne nå, må bare legge til en ting når du sier vds er gammel og treig :) ...

--------Kahn

Nok sagt :)

Ja, men han utfyller det på andre måter som vds ikke kan... ;) 1mot1, feltarbeid, og den utrolige "kraften" han har til å påvirke hele laget sitt i motgang, det gjelder både på landslaget og i Bayern. Vil påstå han kansje er den spilleren med mest respekt og autoritet per dags dato. Når Kahn setter i gang, får han til og med Lucio til å se ut som en femåring. En slik autoritet besitter ikke vds, det vet jeg godt!

Lenke til kommentar

1. Cech, UTEN tvil.

2. Buffon

3. VDS - Rutine, rutine og en rekkevidde ingen unntatt Cech og Dida matcher.

4. Casillas

5. Frey

Til det med Reina, tubbisen har ingenting på topp 5 å gjøre. Som straffekeeper er han eminent, men på alt annet er han standard.

Andre jeg kan nevne som er verdens beste i enkelte situasjoner så er det Lehmann når han spiller mot United, syk mann.

Lenke til kommentar
Min liste er vel cirka slik:

1.

2.

3.

4. Coupet

5. Van Der Saar

Og tidenes beste:

Ganske enig i denne (Selv om rekkefølgen kunne vært litt annerledes, og ville kanskje byttet ut Coupet).

Kahn hadde jeg hatt med på listen for noen år siden, eller kanskje bare i fjor. Det lille han gjorde under VM var fantastisk. Han tok jo også Barca omtrent alene videre i CL et år.

Buffon har vært min store helt hele tiden (er keeper selv). Husker den rosa drakten med fake six-pack. Hadde en slik selv. :love:

ENDRET: Det jeg husker bra med Buffon var under EM(?) der Sverige, Danmark og Italia var i samme gruppe. Om det ble uavgjort mellom Sverige og Danmark ville Italia ryke ut. Det ble så klart 2-2, og Buffon anklagde Sverige og Danmark for kampfiksing. Når foreldrene mine kommer fra Sverige og Danmark, ble han ikke lite upopulær her hjemme. Av alle andre enn meg så klart. :p

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...