Gå til innhold

Hvem er Vedrens 5 beste keepere?

sir-benitez

Anbefalte innlegg

hvem mener du er verdens 5 beste keepere?

jeg mener :

1.Buffon-Helt syk keeper

2.Reina-Rå på Strek, den fysikken..mangler litt feltabeid til og ta plassen til Buffon.

3.Cech-til tider verdens beste,litt mye rot av og til.

4.Coupet-samme som Cech

5.Fontana-Fy Fader har du sett denne mannen stå i mål eller ? i Serie A fy faen får noen fantom redninger.beklageligvis får ujevn.

Endret av sir-benitez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjokkerer meg at dere ikke nevner Van der Sar, han er definitivt en av de top 5 keeperene. At en Scouser lister opp Reina som en av top 5 er vel ikke noe sjokk, men han er nok ikke en top 5 keeper.

Her er min liste.

D. James (har spillt bra i år)

P. Cech (Er en av de defintive top 3)

E. Van der Sar (Gammel mann, men holder fortsatt topp nivå)

M. Almunia (topp spiller, har spillt godt)

I. Casillas (God keeper, og er klart oppe i toppen)

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

1. Casillas, spilt utrolig bra i år, San casillas!

2. Cech, har ikke settt så mye til han egentlig, men har settt at han har mange gode reddninger.

3. Buffon, God keeper, hater ahn fortsatt fordi han redda heddingen til Zidane i VM finalen :p

4. Van der sar, God keeper,gjør mye bra for Man U.

5. Canizares. Har også alltid hatt sansen for han, yndligskeeprn min da jeg var liten, gammel men god. Synd han at valencia ikke vil ha han lenger :(

Lenke til kommentar
3.Cech-til tider verdens beste,litt mye rot av og til.

Litt uenig. I mine øyne er det det som gjør Cech til en særdeles god keeper: Han roter så og si aldri. Tabber forekommer svært sjeldent. OK, én stygg mot Arsenal forrige helg, men jevnt over - og en hel sesong sett under ett - presterer han alltid på toppnivå. Mange reaksjonsredninger uten like, smart og velutført feltarbeid og mesterlig til å nå velplasserte skudd. (Gerrards volley i Champions League forrige sesong, taler egentlig for seg selv).

Han er dog horribel på straffer.

Lenke til kommentar
Sjokkerer meg at dere ikke nevner Van der Sar, han er definitivt en av de top 5 keeperene. At en Scouser lister opp Reina som en av top 5 er vel ikke noe sjokk, men han er nok ikke en top 5 keeper.

Her er min liste.

D. James (har spillt bra i år)

P. Cech (Er en av de defintive top 3)

E. Van der Sar (Gammel mann, men holder fortsatt topp nivå)

M. Almunia (topp spiller, har spillt godt)

I. Casillas (God keeper, og er klart oppe i toppen)

At en nordmann ikke skjønner at en scouser kommer fra Liverpool er vel ikke noe sjokk. Jeg tror både meg og trådstarter er norske så vi kan umulig være scousere.

Etter kampen mot Liverpool kan det vel virke som om Van der Saar muligens er på vei ned. Han hadde sikkert en dårlig dag, og er som regel god. Men blant topp 5?

Sier kanskje litt når du har fått trua plass til Almunia og James også.

Det er din liste og dine meninger, så jeg sier bare at jeg er uenig i et par av spillerne og skal ikke kommentere den noe mer ;)

Lenke til kommentar

1. Edwin van Der Sar (en av de største grunnene til at ManU tok gullet)

2. Iker Cassilas ( Må bare være med, god spiller)

3. Petr Cech (Cech med hjelm er fortsatt god, men har rivd han ned fra topp 2)

4. Gregory Buffon (mest fordi han spilte serie B forrige sesong)

5. Olivier Kahn (veteran som fortsatt er varm i trøya)

Lenke til kommentar
3. Petr Cech (Cech med hjelm er fortsatt god, men har rivd han ned fra topp 2)

Jeg vil nødig snakke om Cech hele tiden, men uansett:

Synes du han spilte bedre før skaden?

Ja, men tror han spiller seg opp igjen, det er jo som om du skal få en kakk i huet, og begynner å bruke hjelm, det er jo klart at man ikke spiller like godt etter en sånn skade.

Lenke til kommentar

Vel, de som ikke har Buffon selvskreven på nr. 1 har ikke sett ham spille

Buffon

Cech

Casillas

Keeperen i Sevilla, faen glemte hva han heter...

Doni/VDS/Wiese (alle tre er gode nok men litt ustabile. Mange nevner 7-1 når jeg sier Doni men se på ham utenom den kampen...har reddet så mange poeng for Roma at de ville kjempet om nedrykk uten ham. Og med tanke på at han kom nesten gratis for 3 år siden gjør det til et meget godt kjøp. VDS drar litt på årene men holder fortsatt en god klasse)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...