sir-benitez Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 hvem mener du Burde være i startoppstillingen til Rafael Benitez i Liverpool?(når alle er Friske) Forsmasjonen er 4-4-2. mitt lag: Reina Arbeloa---Agger------Carragher-----Riise Benayoun----Gerrard----Alonso-----Babel Torres----Kuyt innbyttere: Kewell,Crouch,Mascherano,Hobbs,Carson. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ville hatt Mascherano fra start Lenke til kommentar
sir-benitez Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Ville hatt Mascherano fra start For hvem da ? Alonso? et var den plassen vedsiden av Gerrard ejg var mest usikker på. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Ja, mente inn for Alonso, er en deffensiv trygghet Endret 22. desember 2007 av bruno99 Lenke til kommentar
sir-benitez Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Ok.Ganske enig egentlig Endret 22. desember 2007 av sir-benitez Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 laget jeg syns han burte bruke er: ----------------------------------------reina------------------------------------------- finnan------------------carra---------------------agger--------------------riise -----------------------------------alonso------mascherano---------------------------------- Babel-------------------------------------------------------------------------------kewell ---------------------------------------gerrard-------------------------------------------- ---------------------------torres----------------------------------------------------------- i en 4-5-1 formasjon med gerrard som offensiv midtbane. og torres som spiss alene. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 ReinaArbeloa---Agger------Carragher-----Riise Benayoun----Gerrard----Alonso-----Babel Torres----Kuyt innbyttere: Kewell,Crouch,Mascherano,Hobbs,Carson. Hvor er Pennant? Godt lag men jeg ville hatt Pennant og Kewell på vingene, og El Ninõ - Babel på topp! Scott Carson er i Aston Villa nå. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 ReinaArbeloa---Agger------Carragher-----Riise Benayoun----Gerrard----Alonso-----Babel Torres----Kuyt innbyttere: Kewell,Crouch,Mascherano,Hobbs,Carson. Hvor er Pennant? Godt lag men jeg ville hatt Pennant og Kewell på vingene, og El Ninõ - Babel på topp! Scott Carson er i Aston Villa nå. hvorfor ikke finnan?? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 25 Reina 17 Arbeloa 23 Carragher 4 Hyypiä 6 Riise 11 Benayoun 8 Gerrard © 20 Mascherano 7 Kewell 9 Torres 18 Kuyt her er hvertfall laget, vet ikke helt om jeg liker Kuyt på topp..... Hyypiä er vel greit nok Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) ReinaArbeloa---Agger------Carragher-----Riise Benayoun----Gerrard----Alonso-----Babel Torres----Kuyt innbyttere: Kewell,Crouch,Mascherano,Hobbs,Carson. Hvor er Pennant? Godt lag men jeg ville hatt Pennant og Kewell på vingene, og El Ninõ - Babel på topp! Scott Carson er i Aston Villa nå. hvorfor ikke finnan?? Finnan sliter med skade. Endret 22. desember 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 ReinaArbeloa---Agger------Carragher-----Riise Benayoun----Gerrard----Alonso-----Babel Torres----Kuyt innbyttere: Kewell,Crouch,Mascherano,Hobbs,Carson. Hvor er Pennant? Godt lag men jeg ville hatt Pennant og Kewell på vingene, og El Ninõ - Babel på topp! Scott Carson er i Aston Villa nå. hvorfor ikke finnan?? Finnan sliter med skade. Hvet det men i første post står det når alle er friske. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hvet det men i første post står det når alle er friske. Sorry, tenkte ikke over det. Men egentlig synes jeg det er ett fett, om det er Finnan eller Arbeloa som spiller. Men vanligvis så foretrekker jeg Finnan, spesielt i form. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Reina Finnan Carra Agger Arbeloa (Riise) Kewell Alonso Masche Gerrard Pennant Torres En slags 4-5-1 formasjon med en offensiv Gerrard og vingene, hvor Alonso og (spesielt) Mascherano er mer tilbaketrukne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Slettet en rekke innlegg som handler om hvorvidt tråden skal leve. Dette er fotballkategorien og vi ønsker at den skal bestå av tråder om fotball, ikke lange samletråder som til slutt fanger opp all informasjon og dermed gjør kategorien mer eller mindre ubrukelig. Slike tråder er fullstendig lovlige, uansett hvilket lag det gjelder og om det har en samletråd fra før. Eventuelle reaksjoner på moderering taes som vanlig på PM Dette er min oppstilling: Reina Finnan - Carragher - Agger - Arbeloa Mascherano Pennant - Alonso Gerrard Torres - Babel Wingbacks så klart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det var tydeligvis ikke alle som fikk med seg hele posten min. Grunnen til at vi har en slik tråd er at den handler om fotball og dette er fotballkategorien. Samletråder for fotballag er et tilholdssted for supportere hvor det diskuteres om løst og fast. Denne tråden har et definert tema og vil derfor bidra til diskusjon rundt en bestemt problemstilling. I samletråder kan ikke en bruker kuppe diskusjonen og kreve at alle svarer på hans spørsmål. Det er en av grunnene til at slike tråder (selvsagt) er tillatt. Reaksjoner taes på PM. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg ville aldri satt Kyut på førsteelver'n ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå