wensell Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei! Jeg og min søster har nettop ankommet Tromsø og er innlosjert på RICA Hotel. Ingen av oss får dekning og vi begge har Chess (netcom dekning). Finner ingen driftsmeldinger på nettet, verken hos Netcom eller Chess. Noen tromsøværingen som opplever det samme? Ingen av oss har 3G telefoner, så problemet er ikke tilknyttet 2G/3G problematikken. Hennes S500i (?) viser full streker, men i displayet står det "Ingen tilgang til nett". På min iPhone som kommer å går dekningsstrekene, men får aldri ringt ut.. :/ Har prøvd å søke opp nett på nytt til ingen nytte. Fellesfeil med stor F? God Jul. Lenke til kommentar
georgios Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Regner med dere har forsøkt å slå tlf av og på? Ring 06060 så finner chess det ut for deg, får sikkert lånt tlf på hotellet Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det beste er vell rett og slett å høre med resepsjonen på hotellet... De vet sikkert om det er en dekningsproblematikk der, og formidler sikkert konktakt til Netcom også for dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Prøv å søke etter nett manuelt. Når netCom dukker opp på lista velger du dette nettet manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå