stigallan Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Hei jeg har akkuratt hatt min pc på service for å skifte hovedkort men etter jeg fikk tilbake min pc funker ikke høytalerene i laptopen, når jeg går inn i instillninger i lydopsettet får jeg at standard er digital lyd, men høytalerene er gråe får ikke aktivert de!. Har Realtek High Definition Audio lydkort, og Vista :S noen som kansje vet hva som kan være galt? jeg har prøvd nesten allt nu, har reinstallert drivere, prøvd og kjørt recovery ikkeno hjelper Takk på forhånd Mvh Stig Endret 22. desember 2007 av stigallan Lenke til kommentar
WoRkinG Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Da er det bare å sende den inn igjen og klage!. Endret 22. desember 2007 av WoRkinG Lenke til kommentar
stigallan Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Da er det bare å sende den inn igjen og klage!. Hadde håpet jeg ikke måtte det men frykter at jeg må bare det, jeg får håpe noen andre kanje vet hva som er galt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå