-imen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Faren min skal kjøpe ny mobil. Pris spiler ingen rolle, men den må være god på e-mail og ikke være for komplisert å skrive e-mail på og kronglete oppsett. Skjermen må helst også være god å lese. Forslag? Sett på E61i Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg ville sett på E65, E61i og ikke minst E51. Dette er knallgode telefoner, de er enkle å sette opp og gode å bruke. -snubbel Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hva med blackberry 8820? Lenke til kommentar
-imen Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Nå har det vist seg at han har kjøpt en E90 selv om jeg ba han om å se på E61i og at han skulle ringe meg i butikken for hva ekspeditøren anbefalte han før han skulle kjøpe... Men ringte han nei. Så en ny mobil til 7000 kr til en person som ikke har så mye peiling på teknologi generelt er jo virkelig bra :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå