Pjaltwar Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hmm, første bilde mitt i bk. Tatt fra Oslo tidligere i år. Kanskje ikke no mesterverk, men jeg likte fargene av trærna mot himmelen... Noen råd og kritikk til en relativ amatør? Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Synes bildet ble alt for rotete og finner egentlig ingen plass å sette blikket mitt på. Fargene var litt for "knæsje" (på godt stavangersk), så det ødela litt for min del. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Tildels enig med TSM her. Litt oversaturerte farger ødelegger for min del. Og det er ingenting spennende ved bildet. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 kanskje litt annerledes utsnitt, komme nærmere inn på det du vil ha fokuset på -fargene på himmelen ble for lyst, prøv å redigere til en mørkere blåfarge Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Absolutt pene farger, god balanse mellom "mengde" av bakke og himmel. Du viser et idyllisk Oslo. Lenke til kommentar
Pjaltwar Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Takker for kommentarer. Jeg liker litt sterke farger, men kan ha dratt litt mye her ja. Noen mente at bilde var ganske "fancy", men iogmed venner pleier å si sånt uansett tenkte jeg kunne legge det ut på det "allmektige forumet" og høre hva folk hadde å si her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå