sveafireworks Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 her kan alle som liker bling bling poste sine sider hvor dere kjøper bling bling og hjelpe hverandre med å velge bling bling Lenke til kommentar
nerval Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 and a bling bling here, and a bling bling there.. here a bling.. there a bling. everywhere bling bling.. ~~~~~ Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jøss, er det noen som fortsatt synes bling er kult? Trodde det (heldigvis) forsvant for minst et år siden jeg.. Hvordan bling bruker dere? Lenke til kommentar
nerval Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 ingenting.. never have, never will! Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Slik som kolleckio sa, jeg vil si at bling er harry nå. Jeg sluttet å bruke "bling" for 2 år siden, samme gjorde alle jeg kjente. Menmen kos dere videre Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Gavrilo: lin har alltid vært harry, også for to års siden Men nok ot nå Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bling er vel ikke akkurat ut kan jeg si. Ser masse folk gå med det, selv har jeg gått med bling, men bruker det sjelden. Men må si det er best og ikke ha noe som dingler i øra Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ikke viss du var 14 år for to år siden Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har hull i begge ørene, og ja jeg er gutt. Jeg liker det, og derfor synes jeg jeg skal ha lov å gå med det. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sleng ut bilde, Fefas. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har hull i begge ørene, og ja jeg er gutt. Jeg liker det, og derfor synes jeg jeg skal ha lov å gå med det. Jeg respekterer deg for det ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå