Revolution Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg syns den nye julelogoen ser grei ut men det er veldig mange komprimerings artifacts i bildet og det ser veldig dårlig ut. Syns dere bør fikse den. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 hmmmmm, er det så nøye???? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Klarer ikke å se at den er så veldig komprimert at det gjør noe Hvilken nettleser bruker du? Oppløsning? Prøvd å tømt cache i nettleseren din? Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Jeg syns den nye julelogoen ser grei ut men det er veldig mange komprimerings artifacts i bildet og det ser veldig dårlig ut. Syns dere bør fikse den. Jeg reagerte også på det samme når jeg så den. Ikke at det betyr så utrolig mye for meg da, tipper hw/diskusjon-folkene har nok å gjøre fra før av Endret 22. desember 2007 av Anderssb Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Firefox. 1680X1050... Det ser ikke så galt ut men syns de kunne lagret i .png eller noe for og ungå artifacts. Endret 22. desember 2007 av Revolution Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg la merke til det samme selv. Det er jpeg 'artifakter', hehe, over hele logoen faktisk. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Er det denne logoen? Hva er egentlig galt? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Er det denne logoen? Hva er egentlig galt? Hev logoen inn i photoshop og gjorde ett ett kjapt forsøk på å fremheve hva som er galt og markerte enkelte deler på logoen.. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ja enig. Logoen ser ut som den er lagret i dårlig jpg kvalitet. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ser også artifakter. Siden logoen er det som skal fronte bedriften kan dere legge litt mer kvalitet i den. I dagens båndbrede samfunn skader nok ikke dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå