enmannen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg har akkurat kjøpt et ASUS P4PE, og en sånn USB & FireWire brakett til fronten på kabinettet. Det følger med en tegning på hvordan det skal gjøres, men jeg er ikke sikker på om jeg skjønner det helt.. (ser ikke likheten mellom tegningen og hovedkortet..) Er det noen som har gjort dette før som kan hjelpe meg? Og er det skadelig/fatalt hvis det blir feilkoblet? Link til beskrivelsen: http://www.chieftec.com/images/35-usb-02.pdf Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Er ikke sikker, men tror ikke det kan være farlig. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Nei, men må nesten vite det helt sikkert før jeg prøver.. Det står f.eks at hvis man kobler firewiren på Usb'n blir HK ødelagt.. Ingen andre som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 På mitt Asus kort sto det at det var farlig for hovedkortet å koble feil, så jeg koblet likegodt riktig jeg Hvis du har et Asus P4PE/GL/F/S-ATA, så skal de sitte slik: Firewire i den andre og tredje kontakten fra der utvidelesportene sitter, (nederst!) Så kommer det en kontakt med noen jumpere, så finner du stedet der USBen skal sittte. Husk: At en firewire connector er like stor som to USB: FW: ::::: USB: ..... Håper du skjønte dette... Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Vet ikke om det var noe hjelp desverre.. Du mener sikkert den Usb-braketten som følger med(som skal sitte på baksiden av kabinettet) Den jeg har skal sitte foran (3,5 bay) og har 9 stk 1-pins kontakter som skal settes riktig.. Ser vanskelig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå