cmi Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hallo.. Jeg leter etter et program som skal kunne ta opp en/flere handlinger for også "spille det av" så pc gjør samme handling/handlinger selv, f.eks. om jeg vil at den skal trykke F1 mange ganger, tar jeg opp det, og spiller det av. Noen som vet om et sånt program?? helst gratis (ikke piratkopiert) Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Det du leter etter er sannsynligvis et MAKROprogram. Dvs. et program som etterligner tastetrykk/musebevegelser. Tasker er det enkleste macroprogrammet jeg kjenner til. Endret 22. desember 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
cmi Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Det er gutten sin takker! du skøyt innertiern i innertiert Er dette trygt for hack of virus?? Vil ikke at pc skal få fugle influensa Endret 22. desember 2007 av cmi Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) I så fall er det... 72 604 andre personer som har lastet ned det samme viruset fra det nettstedet.. Tasker er forholdsvis veldig trygt. Tror ikke skaperne har skumle hensikter Edit: lekker avatar Endret 22. desember 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
cmi Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Avataren er fin den Ja ok, da er det stor spredning av fugleinfluensa via pc ikke bare bur pc`er, men også ville pc`er haha! ok, nok OT laster ned det jeg da thanks mate! God jul! Lenke til kommentar
cmi Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Den funket ikke, kommer feilmelding når jeg skal begynne og ta opp, det var akkurat den du sendte link til jeg brukte før på xp, kansje den ikke liker Vista? Blei sendt videre til et program kalt VTask Studio, men det skjønte jeg ikke en døyt av Noen som vet hvorfor Tasker ikke funker i Vista? Evt noen som vet om et program som gjør samme nytte?? VTask Studio er altfor invikla.. Endret 22. desember 2007 av cmi Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Er det ikke noen Macro-greier i MS Excel? Jeg fikk en bok i julegave i fjor, som het "Programmering i Excel" eller noe sånt, og der sto det åssen man skulle bruke Macro-greier der Ikke det at jeg skjønte noe Edit: Av macro-greiene i excel mener jeg... Endret 22. desember 2007 av Anders Moen Lenke til kommentar
cmi Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Aner ikke, skal ikke ha noe programmerings greier, i Tasker så trykker man bare record, start og stop. Enklere blir det ikke. Sinnsykt irriterende at ikke en dritt funker til Vista. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ja, jeg skjønte jo det, og det er noe sånt i Excel også, bare vet ikke hvordan Trenger ikke å programmere noe for å gjøre det tror jeg, tror det var bare noe man måtte gjøre for å gjøre en programmeringsbit det kapittelet handlet om eller noe slikt Lenke til kommentar
cmi Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Åja, sånn og forstå. Det som hadde vært geinalt er og få Tasker til og fungere i Vista, men Vista lever i sin egen værden og det irriterer meg. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Er det dette her du skal ha? link Jeg søkte på Tasker, lasta ned og fikk beskjed om at den versjonen var utgått og at jeg måtte gå til den sida der. Der står det at det funker i Vista ihvertfall... Lenke til kommentar
cmi Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Ja, men det er det programmet man blir sendt til der jeg ikke skjønner en dritt av, det er sinnsykt invikla :S Endret 23. desember 2007 av cmi Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg skjønte ikke så mye av det heller egentlig Men jeg fikk til å recorde, bare velg recording i den menyen på venstre sia og så run og så den røde prikken på høyre-sida liksom Lenke til kommentar
cmi Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 får du da til og spille det av igjen? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ja, bare trykka på den røde knappen igjen i det programmet når jeg ikke ville mer, og så den..var den blå? som var rett ved siden av den røde Men bare så du vet det, hvis du har det travelt eller noe, så ikke spill av. Jeg fikk ikke gjort noe annet mens den spilte av Lenke til kommentar
cmi Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Ok, skal teste Grunnen til at jeg trenger det er så jeg skal slippe og trykke en knapp mange ganger samtidig slipper jeg være her Lenke til kommentar
cmi Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Består Vista bare av dritt?? får denne melding når jeg skal trykke rec Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Prøv å starte programmet ved å høyreklikke på ikonet til programmet, og velg "Kjør som administrator" Det bør funke Som det står der så har du altså ikke slått av UAC i Vista, altså man må bekrefte en haug med ting før PC-en gjør det med tanke på sikkerhet Slår du den av, som meg, er det lettere å få virus og sånn, men hvis du er forsiktig så skulle vel ikke det ha noe å si. Men prøv å høyreklikke og kjør som administrator bare Lenke til kommentar
cmi Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Tenkte det kunne være det, men det funket ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå