HOHOHOHO222 Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 jeg har lyst på en ny jakke, busjettet mitt et på under 2k. har dere noen annbefalinger? har litt sånn blanding av skater og sosse stil. takk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Casual eller vinter? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 vinter. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Peak Performance. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) jeg har lyst på en ny jakke, busjettet mitt et på under 2k. har dere noen annbefalinger? har litt sånn blanding av skater og sosse stil. takk. Jeg kjøpte meg ny jakke i dag fra WESC fra Laundry til 2000 kr akkuratt. Dem annbefales på det sterkeste, knallgod og ikke minst super kvalitet. Endret 20. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 jeg har lyst på en ny jakke, busjettet mitt et på under 2k. har dere noen annbefalinger? har litt sånn blanding av skater og sosse stil. takk. Jeg kjøpte meg ny jakke i dag fra WESC fra Laundry til 2000 kr akkuratt. Utrolig digg, er vanntett, snøtett og vindtett i ett. Dem annbefales på det sterkeste, knallgod og ikke minst super kvalitet. den så fet ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Den er fet, og elskbar Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den. Det beste er at det er snøtett, sånn greie som man fester rundt seg så ikke snø kommer innenfor jakken. Så er det "innebygd halvhanske". Man kan stikke tommelen gjennom en sprekk så har man litt varme på fingrene. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Den er fet, og elskbar Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den. Det beste er at det er snøtett, sånn greie som man fester rundt seg så ikke snø kommer innenfor jakken. Så er det "innebygd halvhanske". Man kan stikke tommelen gjennom en sprekk så har man litt varme på fingrene. hmm. kanskje jeg kjøper meg en sånn. skal til byen for å se etter jakker i morra:) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Den er fet, og elskbar Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den. Det beste er at det er snøtett, sånn greie som man fester rundt seg så ikke snø kommer innenfor jakken. Så er det "innebygd halvhanske". Man kan stikke tommelen gjennom en sprekk så har man litt varme på fingrene. hmm. kanskje jeg kjøper meg en sånn. skal til byen for å se etter jakker i morra:) Vis du kjøper deg den, så har du en kul jakke som tåler alt vær. 2000 kr er egentlig lite for den jakka syns jeg, er så fanken meg god og varm. Gleder meg til å få testet den litt mere Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 den høres skikkelig bra ut. jeg må nesten ta den ass:) er det laundry i oslo? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Nei, Laundry er på Ski Storsenter. Men du kan få den på Stress i Oslo, det er samme pris der tror jeg ganske sikkert. Så stikk en tur innom der du, og spør etter jakken WESC Jakobi Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 jeg vet at tråden min er gammel, men jeg ville bare si det. jeg kjøpte jakken:D (wesc jakobi) den kosta bare 950kr elns nå klikke salg på stress jo. jeg annbefaler alle å komme seg dit asap jeg kjøpte også en genser til 200kr der btw:O Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 jeg vet at tråden min er gammel, men jeg ville bare si det. jeg kjøpte jakken:D (wesc jakobi)den kosta bare 950kr elns nå klikke salg på stress jo. jeg annbefaler alle å komme seg dit asap jeg kjøpte også en genser til 200kr der btw:O Kødder du? Jeg som betalte 2000 kr for den :O Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 jeg vet at tråden min er gammel, men jeg ville bare si det. jeg kjøpte jakken:D (wesc jakobi)den kosta bare 950kr elns nå klikke salg på stress jo. jeg annbefaler alle å komme seg dit asap jeg kjøpte også en genser til 200kr der btw:O Kødder du? Jeg som betalte 2000 kr for den :O kødder ikke nei, sjekk www.stress.no stakar deg:P Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Same shiittt. Brukte ikke mine egne cash. Bedre å få den før enn seinere Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Same shiittt. Brukte ikke mine egne cash. Bedre å få den før enn seinere ja, det er det. jeg må bare legge til: den jakka var faen meg digg ass, pen var den og Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Same shiittt. Brukte ikke mine egne cash. Bedre å få den før enn seinere ja, det er det. jeg må bare legge til: den jakka var faen meg digg ass, pen var den og Jeg vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå