Gjest skyttenjente Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg er ei jente på 17 år. Da jeg var liten, opplevde jeg noe ingen burde oppleve... å det plager meg nå... Jeg føler meg kjedelig til sengs... Jeg blir så fort usikker vis kjæresten min tar på meg å sånt. Å det frustrerer meg, fordi jeg er glad i han, å vil ikke at det skal være sånn... Han har så mye mer erfaring enn meg, å han har aldri hatt en kjæreste som har opplevd det jeg har gjort... å jeg tror det gjør han usikker på meg også... Han sir han er glad i meg, men jeg blir alikavæll skeptisk! jeg vil så gjærne forandre meg, å er villig til å gjøre det også, men trenger tips til hva jeg kan gjøre å sånt.. plis... Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Synd å høre at du har opplevd "sånt". Jeg tror det lureste tror jeg ville vært å spørre ham. Dere må først og fremst bruke tid på å opprette tillit og bli helt trygge på hverandre. Mulig han også blir usikker. For alt vi vet kan det hende han er redd for å gi deg "signaler" eller whatever som ripper opp i gamle sår.. Hvis for eksempel jeg ble sammen med ei jente og hun fortalte meg om noe sånt hadde jeg blitt ganske var på hva jeg hadde gjort med henne, seksuelt sett.. Ellers.. gjøre deg mer "spennende" i senga.. hmm.. Kommer jo helt an på hva han liker.. Alle er forskjellige.. En mann kan tenne utrolig på deep throathing mens en annen ikke orker tanken på å bli sugd.. Menneh.. levende lys og sexy undertøysoverraskelse er alltid WIN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg