recognice Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Heisann, det var lenge siden sist! Prøver meg med et bilde jeg tok i dag... Setter pris på all konst. kritikk EXIF: Brennvidde: 28mm (Canon EF 28mm f/2.8) ISO 100 Blender: f/2.8 Lukkertid: 1/320 Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg liker bildet, har en fin ro over seg, men fanger fortsatt litt oppmerksomhet. Men noe jeg ikke likte så godt, er at det er mørkere i hjørnene. Synes dette forstyrrer, og trekker oppmerksomheten bort fra objektet. Men likevel, ett godt bilde! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Helt enig med Torb. Ved første øyekast føltes bildet litt tomt, men etter et par sekunder får man festet blikket på bryggen, og deretter begynner blikket å vandre igjen. Synes, som torb sier, at du med fordel kunne droppet vignetten edit: og kanskje litt mer kontrast hadde gjort seg?! Endret 22. desember 2007 av Mr. Lid Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tomt schmomt. Jeg liker det. Lenke til kommentar
recognice Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Takk for tilbakemelding:) Ang. vignetten, så tar jeg det til etterretning, selv om det faktisk er første gang jeg synes et bilde jeg har tatt selv kledde det. Er som regel vedlig forsiktig med redigering, og bruker som regel kun lightroom. Kontrastene har jeg dratt opp veldig mye allerede, men skal forsøke litt mer:) Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tenkte ikke på contrast/brightness spakene, men shadow/highlight levels =) Synes bildet kunne vært en anelse lysere, hvis du skjønner hva jeg mener? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Dropp vignetteringen og den forferdelige ramma, (ja, jeg hater rammer ) så er dette kult i mine øyne! Lenke til kommentar
recognice Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Dropp vignetteringen og den forferdelige ramma, (ja, jeg hater rammer ) så er dette kult i mine øyne! Hintet er tatt Da fjerner jeg vignetten og ramma... Gidder ikke legge ut ny versjon.. Takk for tilbakemld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå