Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan eskalere til sex?

Gjest Guest_nabb_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_nabb_*

Halla dudez,

Holder på med ei jente for tiden, og ofte ligger vi på sofaen og kliner og jeg kjenner ofte at hun begynner å

puste skikkelig tungt når vi driver på. Men jeg vet rett og slett hvordan jeg kan eskalerere situasjonen til sex, hvordan skal jeg gå fram? Ta mer på henne?

Noen enkle tips til hva jeg kan gjøre med henne for at hun skal skjønne jeg vil ha sex med henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du må nok bare være modig og ta det første skrittet..

når dere allerede har kommet til punktet hvor dere kliner på sofaen så er det bare og ta henne på rompa, kysse henne litt på hals/ nakke og begynne pent og rolig og ta av klærne hennes når dere fortsatt kysser...

da får du fort vite om hu vil det samme..

Husk, hun tenker nok mest sansynlig på akkuratt det samme som deg.

og hvis ingen av dere tør og ta det første steget kommer dere jo ingen vei. ;)

Lykke til. :thumbup:

PS: hvor gammel er du?

Lenke til kommentar

Denne funker ganske fint:

Ein dag dåke tilfeldigvis er åleine heime: "Eg trur vi er åleine heime" seier du då. Då vil ho forhåpentlegvis ta poenget og anten avvise deg, eller bli med på leiken. Då eg slo til med den setningen hadde sjølvsagt jenta mi mensen, men mensen var gone påfølgjande helg :D

Lenke til kommentar
Denne funker ganske fint:

Ein dag dåke tilfeldigvis er åleine heime: "Eg trur vi er åleine heime" seier du då. Då vil ho forhåpentlegvis ta poenget og anten avvise deg, eller bli med på leiken. Då eg slo til med den setningen hadde sjølvsagt jenta mi mensen, men mensen var gone påfølgjande helg :D

Mensen er kjipe greier. :roll: Jenter er kompliserte vesner.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...