Gå til innhold

Problemer med Philips 32PW8806

Anbefalte innlegg

Hvis jeg skrur på tv'n min som jeg nettopp har satt i stuen min, så blir skjermen grøn og blir lysere og lysere til den blir nesten hvit, så skrur den seg av.. og det røde lyset atmed av og på knappen begynner å blinke.. det hele tar under 10 sekunder.. kan noen være så snill å hjelpe meg og finne ut hva det kan være? har 2 store høyttalere 1.5 meter unna det, men har løftet det 5 meter bort ifra det of.. så det skal ikke være magnetfeltet som fororsaker det.. skrik om hjelp;D takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis jeg skrur på tv'n min som jeg nettopp har satt i stuen min, så blir skjermen grøn og blir lysere og lysere til den blir nesten hvit, så skrur den seg av.. og det røde lyset atmed av og på knappen begynner å blinke.. det hele tar under 10 sekunder.. kan noen være så snill å hjelpe meg og finne ut hva det kan være? har 2 store høyttalere 1.5 meter unna det, men har løftet det 5 meter bort ifra det of.. så det skal ikke være magnetfeltet som fororsaker det.. skrik om hjelp;D takk:)

Det høres dessverre ut som om billedrøret ditt kan ha gått.

Hvis tv-en er under 5 år gammel så kan du ta den til NSE eller Philips butikken for reperasjon, du har nemlig 5 års billedrørs garanti på den. Ring eller send mail til Philips så hjelper de deg. Hvis du trenger en tv i julen så anbefaler jeg torget på finn.no. Der finner du bøtter og lass med brukte tv-er. Noen av dem er ganske nye også... Philips butikken i oslo selger nye pw9309 til under 3000 kroner:).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...