TheOats Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Kjøpte en eTrex Legend fra USA som virker helt fin, men den klarer ikke finne noen satellitter. Noen som ve hva jeg skal gjøre? (Utenom å gå utenfor å prøve =P) Edit: La til ett nytt spørsmål nederst jeg kåper noen kan hjelpe med... Endret 27. desember 2007 av TheOats Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er nok den tolmodige måten å gjøre det på Kan ta lang tid å få fix etter gps er forflyttet over lange avstander. La den ligge ute i fri sikt, har du ikke fått fix etter en time, ja da ville æ kontaktet forhandler. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Er nok den tolmodige måten å gjøre det på Kan ta lang tid å få fix etter gps er forflyttet over lange avstander. La den ligge ute i fri sikt, har du ikke fått fix etter en time, ja da ville æ kontaktet forhandler. Det gikk, tok bare tid, som du sa Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Spør bare her: Hvordan sender jeg kart til gps'en med MapSource? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Spør bare her: Hvordan sender jeg kart til gps'en med MapSource? Du velger først kartet du vil overføre, deretter trykker du den spesielle firkanten(se bildet) Vil du overføre flere kart, da merker du disse også før du overfører. Kartene du velger skal bli rosa, så velger du "send til enhet" Du må oveføre alle kartene samtidig til gps, legger du inn flere kart senere så blir kartene du har liggende på gps slettet. Endret 27. desember 2007 av asbhegge Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Tusen takk, det hjalp Er det mulig å få tak i detaljerte kart over større områder? Har hele det Stavanger området nå, men jeg får bare inn 5 "ruter" av kartet. Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ja, det finnes kart over hele Norge i 1:50000 som er detaljerte. http://www.kartbutikken.no/produktlisting....196;195;183;220 Det stemmer at gpsèn din kun tar 5 ruter som er ca 7,49MB, din gps har 8MB minne, noe som er litt lite. Beveger du deg over større områder så er du avhenig av å ha pc med Mapsource med deg slik at du får lagt inn nye kart. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Ja, det finnes kart over hele Norge i 1:50000 som er detaljerte. http://www.kartbutikken.no/produktlisting....196;195;183;220 Det stemmer at gpsèn din kun tar 5 ruter som er ca 7,49MB, din gps har 8MB minne, noe som er litt lite. Beveger du deg over større områder så er du avhenig av å ha pc med Mapsource med deg slik at du får lagt inn nye kart. K. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå