@ndreas Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg fikk en link til dette hovedkortet da jeg la ut et spørsmål her for noen uker siden. Er det noen som har den linken??? :-? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Microplex selger vel ikke hovedkort ? Men hvis det var du som starta tråden den var i, så kan du bare søke på poster som du har skrevet, så finner du igjen tråden. Bruk "Søk" i menyen... Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 1: microplex selger ikke hovedkort 2: det finnes ikke noen hovedkort som har støtte for både rd og sd ram så du har nok lest feil Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg tar ofte feil når jeg skal si multicom, men sier microplex og vice versa.. Antar at du har samme problemet :O) Men uansett finnes det ikke HK som støtter RD-ram og SD-ram såvidt meg bekjent.. Men i allefall, www.multicom.no har noen HK med både DDR og SD-RAM støtte.. Feks: Elitegroup P4S5A/DX+ ATX SD+DDR USB 2.0 Lenke til kommentar
@ndreas Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 For det første mente jeg støtte for sd-ram og ddr-ram for det andre var det ikke mikroplex men multicom... Samme det jeg fant det jeg trengte, takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå