RBW Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Synes spørsmålet var litt uklart. Bare kødder Kunne vært litt vanskeligere, ettersom det maks tar 15 sekunder og finne ut av. Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 jeg håper jeg vinner idag har aldri vinni noe i en konkuransse så det hadde vært gøy!! har ihvertfall rett svar veit jeg, men lykken er aldri på min side Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Noe enkelt i dag, øverste resultatet på google gav meg den infoen i hvert fall. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 ja, rimelig lett denne. Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 .... og kommentarene i disse julekalendertrådene begynner å bli ganske standard. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 .... og kommentarene i disse julekalendertrådene begynner å bli ganske standard. Nja, den forrige var litt mer kludrete. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Deilig premie i dag alle har lyst på det Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 har fryktelig lyst på ett nytt HK.. Har dere tenkt å la julen min bli ødelagt bare fordi dere ikke kan favorisere meg èn dag.. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Har selv dette kortet, og kan skrive under på at det er en flott premie. For mer info og bilder kan dere se her. Endret 22. desember 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Flott premie i dag! Sprøsmålet (hvorfor bare ett?) var nesten litt overenkelt, så det blir vel nesten et lotteri i dag, men jeg håper nå jeg vinner med mine mikroskopiske sjanser. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Nei, dette blir for enkelt. Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Vinner jeg både PSU, rambrikker og hovedkort så har jeg snart nok til en oppgradering Hvis premien i morgen er en CPU så trenger jeg bare skjermkort..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå