hitokiri Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 I dag kan du vinne Sony Ericssons råeste kameramobil. Les mer Lenke til kommentar
djmgs Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Håper jeg vinner Hadde vært bra, telefonen min nå er nesten ødelagt :S Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 "Bedre enn Elkjøp".. hah! la meg nå få vinne litt idag da? Evt. imorra eller selve dagen? Er derfor jeg ikke har vunnet enda? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Gah, det der er en kameratelefon jeg virkelig har lyst på. Det er greit nok at det ikke kan erstatte noe skikkelig kamera på grunn av optikken, men det er jo mobilen jeg har med overalt, ikke et kamera. Gi meg en telefon med bra kamera, som man samtidig kan ringe og sende SMS med. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 skal ikke så mye til for å bli bedre enn elkjøp da hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg