mjhz Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg forstår Yaricks ganske godt her, siden vi er nesten naboer og jeg hadde get før. Så problemene han nevner er ikke utenkelige. Telefonstøtten til get føler jeg har autosvar, "Ja vi sender en tekniker" Også der stopper det, de driter rett å slett i kundene sine! Syns du faktisk må presse noe fram at du vil selv snakke med sjefen neste gang de sier noe slikt. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Haha, nei det er aldri noen som kan sette over til en sjef.. Belive me.. Vi har prøvd.. MEN! Igår kveld røyk sentralen til Get i Oslo, så alle Get kunder i hele landet var uten TV og internett.. Når jeg ringer dem idag, kommer autosvar.."Grunnet strømmbrudd i går ber vi deg være vennlig å restarte dekoder og modem." Samma fan tenker jeg og restarter modemet for n'te gang, og ser plutselig til min forskrekkelse at pc lampen blinker som ett uvær noe den ikke har gjort tidligere.. Og jeg skriver dette på stasjonær pcen som er kobla til nettet mitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå