.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Har prøvt å prøvt, men kommer meg ingen vei i episode 2! Noen som vet hva jeg skal gjøre her i dette område? Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Tror det skal ligge ett tannhjul rett bak deg et sted, som du skal sette på den maskin greia Lenke til kommentar
THE-DOCTOR Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Tror det skal ligge ett tannhjul rett bak deg et sted, som du skal sette på den maskin greia Ja! Det skal være et tannhjul i den skraphaugen bak deg. Jeg mener å huske at den skraphaugen ligger i et vann mellom en bro som er kappa i to...Mener jeg:) Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jepp. Du skal hente ett tannhjul som ligger i en ødelagt motor elns. Fyr det inn i heis-maskinen og dra i spaken. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå