The Ghost Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 den funker ikke nei. men det finnes voltpinmods for P4 LGA775 CPU'r og vet det eksisterer 533-->800FSB mod for gamle Celeron ... Google is your friend in need ..... Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 den funker ikke nei. men det finnes voltpinmods for P4 LGA775 CPU'r og vet det eksisterer 533-->800FSB mod for gamle Celeron ... Google is your friend in need ..... Volt får jeg justert i Bios, og det jeg trenger er jo 800-1066MHz mod, noe den der gir. Står oppgitt at den skal funke med Pentium D, så går ut ifra at det skal funke med P4 med stock fsb på 800MHz også. Håpet er forøvrig at NB-strap endrer seg om jeg endrer standard FSB. What do you think people? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 What do you think people? At juleferie suger... Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 What do you think people? At juleferie suger... Haha, kommet deg hjem ifra fjellet snart? :!: Isåfall, kom deg på msn... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Statusoppdatering: AMDen er levert tilbake, dessverre ble det ingen overklokking Men gjett hvem som får den tilbake i morra, med et 3870 kort til? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kom ganske langt syns jeg, banka vel hifiking sin score på vann, og jakter på Intern sin score med Ultra. Sikker? :- ) Hva fikk du? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Kom ganske langt syns jeg, banka vel hifiking sin score på vann, og jakter på Intern sin score med Ultra. Sikker? :- ) Hva fikk du? Jeg slo den du har i den andre tråden, men ikke den du har på hwbot Scoren ligger i samme post som quoten btw https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10167407 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Ny statusoppdatering: Jula varer som alle vet til påske, derfor er dette fortsatt en JuleOC tråd Anngående hardware, så har ikke AMDen kommet tilbake enda, de jeg tester for måtte ta den tilbake, og pelle den fra hverandre, og har ikke hatt tid til og sette den sammen igjen enda Men jeg har gått til innkjøp av 780i, og et GTX kort til , 780i kortet er noe herk og klokke på, men skal nok få det til. GTX kortet ligger og venter på meg på posten atm Og skal hentes etter skolen Endret 11. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da har han hentet kortet stod iværtfall det på sporingnummerets Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Da har han hentet kortet stod iværtfall det på sporingnummerets Du er kjapp , jeg kom akkurat inn døra Det ser heeeeeeeerlig ut x1000 Bilder av skjønnheten kommer straaks Kortet for seg selv *glad i* Mekkebordet atm Endret 11. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå