Sindre Aleksander Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 ja, q6600, men den har eg solgt, og rekna med at eg får ein god CPU frå netshop Hmm, hvor mye klarte Ultra-kortet da? Evt. prøv igjen med XP(med SP3) og nyeste drivere. Driverne har gjort endel utslag hos meg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Evt. prøv igjen med XP(med SP3) og nyeste drivere. Driverne har gjort endel utslag hos meg. Merker du noe forskjell i SP3? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 SP3 til XP? Aldri høyrt om det Men nå har eg Asus Maximum Formula liggande her, og skal kjøpe meg ein q6600 G0, hdd på 250 gb som eg skal partisjonere... Ultra mitt klarer vel 680 bench stable... Men eg skal flytte ut i naturen etter ny året, så får sjå om både CPUen og GPUen lika det Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Evt. prøv igjen med XP(med SP3) og nyeste drivere. Driverne har gjort endel utslag hos meg. Merker du noe forskjell i SP3? Virker som at den er litt raskere ja. men jeg har ikke testa spesifikt opp mot SP2, så noe sikkert kan jeg ikke si. Edit: SP3 til XP? Aldri høyrt om det oO? Link til SP3 RC1. Endret 22. desember 2007 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) ok, kanskej eg kan først innstalere SP2, kjøre 3dmark, så innstalere SP3, og sjå oim det er forskjell Du, intern og wheelman er konkurrentane mine Endret 22. desember 2007 av tharshan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 ok, kanskej eg kan først innstalere SP2, kjøre 3dmark, så innstalere SP3, og sjå oim det er forskjell Du, intern og wheelman er konkurrentane mine Gjør det du , jeg har ikke planer om og gjøre det :!: Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) ok, kanskej eg kan først innstalere SP2, kjøre 3dmark, så innstalere SP3, og sjå oim det er forskjell Du, intern og wheelman er konkurrentane mine Høres bra ut. Blir en spennende konkurranse dette ja. Synd jeg sitter på 650i-kortet da. Dere får jo til mye høyere CPU-klokk. Endret 22. desember 2007 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Blir en spennende konkurranse dette ja. Synd jeg sitter på 650i-kortet da. Dere får jo til mye høyere CPU-klokk. Du skal få låne P5K-E kortet, med glede, om du kommer nedover hit Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Blir en spennende konkurranse dette ja. Synd jeg sitter på 650i-kortet da. Dere får jo til mye høyere CPU-klokk. Du skal få låne P5K-E kortet, med glede, om du kommer nedover hit Hehe, vi får se på det. Vært spennende og se hvem sin B3 som klarer mest. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Blir en spennende konkurranse dette ja. Synd jeg sitter på 650i-kortet da. Dere får jo til mye høyere CPU-klokk. Du skal få låne P5K-E kortet, med glede, om du kommer nedover hit Hehe, vi får se på det. Vært spennende og se hvem sin B3 som klarer mest. Var det som var poenget mitt Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Blir en spennende konkurranse dette ja. Synd jeg sitter på 650i-kortet da. Dere får jo til mye høyere CPU-klokk. Du skal få låne P5K-E kortet, med glede, om du kommer nedover hit Hehe, vi får se på det. Vært spennende og se hvem sin B3 som klarer mest. Var det som var poenget mitt Hehe. Kommer jeg skal hvertfall SLi, og muligens Tri-SLi testes. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Eg kjeme til å jukse då, sidan eg kjeme til å skaffe meg ein G0 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Eg kjeme til å jukse då, sidan eg kjeme til å skaffe meg ein G0 Hehe, vi får lage en egen tråd når vi er på TG da Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Eg kjeme til å jukse då, sidan eg kjeme til å skaffe meg ein G0 I tillegg har du jo Ultra også, som klokker bedre. Med andre ord kreves det vel litt mer av oss GTX-gutta(jeg og WheelMan) enn av dere Ultra-gutta(deg og Intern). Ikke at det er lett for noen... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 TG08, der har vi jo 5 dagar på benche :D Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 TG08, der har vi jo 5 dagar på benche :D Det må utnyttes ja. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 TG08, der har vi jo 5 dagar på benche :D Det må utnyttes ja. Det skal ikke bare utnyttes, det skal utnyttes grovt Men, noen som vet hvor mange watt en VR for vmod på kjernen på GTX må tåle? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 The Ghost har modda GTX kortet sitt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 The Ghost har modda GTX kortet sitt. Vet, men han er opptatt med og spille CS:S trur jeg Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 hehe, han må jo få brukt GTX kortet sitt. Men han har vel klart å klokke GPUen til 650~ med mod...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå