Hanzo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Kjøpte akkuratt en Q6600 og et Asus P5E hovedkort, gleden var stor, til jeg skrudde på strømmen... Alt funka greit til jeg merka at 250GB seagate disken rapporteres som 131GB under windows Setup. Prøvde med og uten HDCI, Sata i enchaned og kompatible mode, med og uten Sata Raid drivere... Ikke gu om det skal fungere. Har holdt på med dette i fire timer nå, flasha på bioser og stått på, men neida... Noen som har noen gode forslag til en stakkar??? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 en 250gb HDD er i virkeligheten på 239gb men at den registreres som 131 er for min del bare merkelig.. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Du kjører vel ikke en gammel versjon av Windows (Før XP SP1)? Endret 21. desember 2007 av hsiverts Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Vis du har XP, har du instalert SP2? SP1 kan ikke oppdage mer enn 131GB. Lenke til kommentar
Hanzo Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Det er vel en gammel CD, men dette er under installasjon. Må jeg finne en CD med SP2 før jeg kan installere da, eller hvordan kommer jeg rundt dette? Windows Setup må jo sette opp partisjonen, hvordan gjør jeg det når partisjonen er 250GB? Lenke til kommentar
MTLICA Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Du kan installere SP2 via windows update, eller bare finne den et sted på nettet. Husk på å last ned med samme språk. Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det du kan gjøre er å lage streame ei ny plate med SP2 ferdlig. Finnes oppskrifter på hvordan du lager ei XP SP2 install plate på netted. Lenke til kommentar
Asak Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kopier din gamle XP CD til en egen katalog p[ disken f.eks. c:\xpcd Last ned servicepack 2 og rename den til f.eks. sp2.exe sp2.exe /integrate:c:\xpcd brenn en bootbar cd av innholdet i c:\xpcd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå