miCro Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Budsjettet er på 2000-3000 kr. Det viktigste kriteriet er at den er enkel i bruk. Hun har hatt en ræl av en Simens telefon i ganske mange år, så det vil uansett bli en overgang med tanke på menyer. Derfor er det viktig at det er rimelig enkel å lære seg. Resten av familien har Nokia, så sånn sett kunne det kanskje vært en fordel om hennes også var det med tanke på spørsmål om hvordan ting fungerer. Stor og god skjerm samt en ok batterilevetid er selvfølgelig viktig. Det ble også ytret et ønske om et ok kamera og mp3-muligheter, men slikt er det vel på alle telefoner i den prisklassen? Hvilke gode alternativer har hun i prisklassen 2000-3000 kr? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Nokia 6500 classic -tynn og pen -enkle menyer (s40) -greit kamera med blits -greit batteri -mp3 Lenke til kommentar
Andy07 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Nokia 6267 virker som et greit valg Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Takk for tipset, men hun ville ikke ha klapp- eller skyvetelefon. 6500 virket jo ganske bra, men den fikk jo ikke spesielt god omtale av amobil. Er vel uansett godt nok for henne. Flere alternativer? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 6300 virker midt i blinken! Tror jeg kjører på med den, takk for tipset. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) batteritiden er ikke den aller aller aller beste da siden det var viktig, tenkte ikke grundig gjennom, er den det beste alternativet er det flaks Endret 22. desember 2007 av megaloman Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg så det var en av svakhetene ja. Den hun har nå holder knapt en dag, så det blir uansett en god oppgradering. Og med hennes bruk tipper jeg den holder to, tre dager, noe som holder i massevis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå