DGD Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hei, inneholder versjonen av Nokia E51 som selges i Norge tysk T9-ordbok? Hvis ikke, går det an å laste den ned i tillegg? Hvis ingen av delene er mulig skal jeg kjøpe telefonen her i Tyskland og heller skrive norske SMSer uten T9... Ringte til Nokia i dag og etter en halvtimes ventetid snakket jeg med en fyr som sa det gikk an å laste "ordbøker". Selvfølgelig var det ordbøker av typen "norsk-engelsk" og ikke T9... /DGD Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Sitter her med en norsk E51. Den har flere språk, men ikke tysk. Det er såvidt jeg vet ikke mulig å kopiere inn andre språk til Series 60-telefoner; de kan evt flashes om med fw fra andre deler av verden, men da får du altså ikke norsk og tysk samtidig. -snubbel Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hei, inneholder versjonen av Nokia E51 som selges i Norge tysk T9-ordbok? Hvis ikke, går det an å laste den ned i tillegg? Hvis ingen av delene er mulig skal jeg kjøpe telefonen her i Tyskland og heller skrive norske SMSer uten T9... Ringte til Nokia i dag og etter en halvtimes ventetid snakket jeg med en fyr som sa det gikk an å laste "ordbøker". Selvfølgelig var det ordbøker av typen "norsk-engelsk" og ikke T9... /DGD På telefoner kjøpt i Norge er det normalt Nordics firmware, med støtte for norsk, svensk, finsk, dansk, islandsk og engelsk. Jeg savner også tysk, men det kan jeg glemme. Ser ut som det er akkurat det samme på Sony Ericssontelefonene. Unntaket er P1, og kanskje flere P-modeller. P1 har støtte for en masse språk, til og med bruk av to samtidig, men nok om det. Som 'snubbel' skriver, er det nok ikke mulig å få norsk og tysk samtidig. Tut mir leid... Lenke til kommentar
DGD Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Ok, takk for svarene. Da slipper jeg i det minste styret med tilbakebetaling av moms osv. Endret 22. desember 2007 av DGD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå