Gå til innhold

Amentio og levering av varer


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte 2x Skjermkort ifra Amentio for sånn ca 2 uker siden, greit nok varen var ikke på lager, men den kom inn på lager den 18 des. De trakk pengene fra meg samme datoen, men det jeg lurer på er om de ikke sender en bekreftelse på at pakken er sendt eller lignende? Jeg mener å ha lest at de får varene sendt til kunden rett ifra importørene, som er greit nok, men hadde uansett vært kjekt med sporingsnummer og en bekreftelse på at pakken er sendt. Har aldri handelt hos amentio før så er litt usikker :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, dette la jeg også merke til. de sender IKKE bekreftelse, men på sidne deres kan du logge inn og sjekke status på varen din. der ser du om den er sendt, og får også sporingsnummeret.

 

Amentio har levert ekstremt raskt i alle de tilfellene jeg har bukt dem, så kudos til dem for det. Det har vel tatt 2 dager hver gang til Bergen, og de har sendt alt ut samme dag så lenge jeg bestiltl om morgenen eller kvelden før. Tipper varen din allere er på ditt lokale postkontor om de fikk varden din på lager 18.desember.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

mente ikke noe slemt ved det jeg sa. super butikk med de billigste prisene. dessverre for min del er det mangelvare på 8800GT-kort i verden, så det er visst vanskelig å få tak i.

amentio sender utrolig raskt når de har varene tilgjengelig, men i mitt tilfelle tar det litt lenger tid enn ønsket. heldigvis er romjula mi redda, for under treet mitt ligger en ps3 fra meg selv til meg selv :)

Lenke til kommentar

Ligger ikke sendingen på brukerkontoen så er det bare å ringe opp eller sende mail som man vanligvis får svar på dagen derpå "inkludert nå i julestira :)"

 

Jeg har brukt 30.000kr på amentio siden september.

Og har de varen jeg skal ha så har jeg det dagen etter bestillingen :O

 

Blir sjokkert også over at de beregner frakt ut av prisen til varen og så sender de bedrifts pakket :O!

"de ekke kløkta de som startet den bedriften der tror jeg."

 

Og har man venten på en vare som ikke har vært på lager så har jeg opplevd at man får de føre de blir registrert som "på lager" på siden.

 

Eneste jeg hittil ikke har testet er supporten demmes. Men de har gitt meg mellomlegg osv på bedre deler enn det jeg har bestilt mang en gang.

 

kan ikke si annet enn elsk så lang :love:

 

 

"Ble nesten en anmeldelse :S"

Lenke til kommentar

Supporten er så som så, ikke pga. kvaliteten på den, men fordi om du skal ringe dem direkte så er dn visstnok bare åpen 1 time pr. dag, noe som er litt minimalistisk. Men... det er greit nok egentlig. Jeg kan fullt forstå at at for å kunne levere varer til så lav pris som de gjør så må antall kroner som brukes på support personell begrenses. Det er holt ok for min del, men Amentio er nok ikke riktige valget for dem som vet at de kommer til å trege telefonhjelp til å sette opp varene de har bestillt ;) For sånt har man heldigvis Datakjeden blant annet, men der betaler man også et premium bare for at det er en over-disken butikk med mye support.

 

Det at varer som ikke er på lager kommer sent er vel ellers en kjenntsak for alle nettbutikker. Jeg skylder ikke på dem for det, siden det sansynligvis er deres leverandørers beregnede leveringstid de må forholde seg til, så det gjelder egentlig alle netbutikker jeg kjenner til.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Hmm, står ingenting under Trackingnr. Statusen er "behandlet", noe den har vært siden dagen jeg bestilte hvis jeg ikke husker helt feil. Får vel bare smøre meg med tålmodighet, er ikke noe hastverk for meg uansett, men synes fortsatt det er litt merkelig at de har trukket pengene hvis varen ikke er sendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...