Haglo Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Og hvorfor er Siv Jensen Formann i FRP? Det blir vel det samme som at vi kaller damer og jenter for nordmenn Det blir kanskje litt rart og si; fordame? Eller, nordame? Endret 22. desember 2007 av Haglo Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Med all respekt, er det kun de med arisk opprinnelse som regnes som nordmenn? Jeg trodde da at alle norske statsborgere var nordmenn, eller norske om du vil. Og at det heter "nordmann" er selvfølgelig en beklagelig bivikrning av et mannsdominert samfunn fra tidligere tider. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Med all respekt, er det kun de med arisk opprinnelse som regnes som nordmenn? Jeg trodde da at alle norske statsborgere var nordmenn, eller norske om du vil. Og at det heter "nordmann" er selvfølgelig en beklagelig bivikrning av et mannsdominert samfunn fra tidligere tider. Jupp, jeg gleder meg allerede til den dagen da miss world står imellom ørten jenter som ser helt like ut fra Asia. Yey! En med japanske foreldre er peneste i Norge. Sier mer om nordmenn iforhold til japanere... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 nordmann~mann (eg 'person fra Norden, nordbo') person fra Norge, jf Ola nordman Betegnelsen kan altså brukes kjønnsnøytralt. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 vi kunne like godt gitt den til Krekar... for han meine jo at siden me har tatt imot han så har me ikkje vært utsatt for terror... , Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 De skulle kalt prisen årets navn.. eller årets person eller noe sånt... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 du vet at så lenge man kan hinte til rassisme så vil det bli blåst opp til en stor sak i media og plutselig så er det fryktelig. spør du meg så tar slike ting helt av. en ekte nordmann har hår på tær og fingre, muskler av stål, visdom, mot, blod av stål og ære. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 En vaskekte Nordmann har hår under fotsålene, og inni håndflatene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) At det gikk til ei farga kvinne har eg ingen problemer med, men forstår ikkje heilt kvifor ho skulle få den tittelen på grunn av den episoden. En vaskekte Nordmann har hår under fotsålene, og inni håndflatene. Er berre ein person som kan få den tittelen då, Lars Monsen. Endret 22. desember 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Flyttes til Politikk og Samfunn. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Off-topic slettet. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jarmo burde blitt årets nordmann Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Eller mullah krekar... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Eller mullah krekar... som jeg selv skrev så ser jeg heller at krekar fikk den... men.. også at kanskje noen andre skulle fått den .. kjell inge røkke.. går rundt og kjøper for milliarder i bedrifter.. men allikvell finner han seg tid til å stikke ut å fiske reker med den lille reketråleren .. og står å selger reker på aker brygge hele lørdagen.. , etter det jeg har hørt så burde vel kanskje ingunn yssen også fått seg en liten pris... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Men tatt rett ut av lufta en som hadde fortjent prisen bedre kan være... Lars Monsen. Respekt til den mannen! Fordi han har ... Gått på tur? Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Så årets nordmann er ikke en mann, det er heller ikke en kvinne med norsk bakgrunn...Hva er vitsen med den tittelen? HELT ENIG... Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 vi kunne like godt gitt den til Krekar... for han meine jo at siden me har tatt imot han så har me ikkje vært utsatt for terror... , Jeg må bare få legge til her at jeg synes dette var en fantastisk sammenligning... Ja gi prisen til Krekar, han har i det minste stått for noe... Og når det gjelder selve prisen, så tror jeg de fleste begynner å bli litt lei denne typen antirasisme kåringer... Og jeg personlig driter i hva "Ny Tid" tenker om den saken... hvilken tråd skal vi bruke da.. hummmmm https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=882167 Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvorfor trenger vi to tråder om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå