Thomas. Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hva skal jeg endre linken her til: ??? <a href=\"readbook.php?row=" . ($row + 10) . "\"> Når jeg bruker en fil, og den heter "?side=gb" Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Prøv gjerne å forklare nærmere. Jeg forstår ikke helt hva du er ute etter. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Antagelig <a href=\"readbook.php?side=gb&row=" . ($row + 10) . "\"> Edit: Eller kanskje ikke - ettellerannet.php?side=gb inkluderer readbook.php? Da blir det vel slik <a href=\"?side=gb&row=" . ($row + 10) . "\"> Hvis du skal ha flere get-argumenter, bruker du ? mellom filnavn og første argument, og & mellom de neste. Endret 21. desember 2007 av Kagee Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Vel jeg skal prøve å få endre readbook.php?row=" . ($row + 10) . " Til: side?=gb?row=" . ($row + 10) . " Men det går jo ikke, så jeg lurte på om det finnes andre måter ? Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Du mener index.php?side=gb&row=" . ($row + 10) . " ? Endret 21. desember 2007 av LNaitsirhC Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 gjør en regexp på $_SERVER['QUERY_STRING'] da kan du ha det slik du vil Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Takker for svar Men nå klikka gjesteboka -_- Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hva er galt da? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Kan dere hjelpe meg å se hva som er feil ? ?side=gb: <form action="inc.php" method="post"> Melding<br><br> <textarea name="message" cols="50" rows="7" class="textbox"></textarea><br><br> Navn<br><br> <input type="text" name="name" size="48" class="textbox"><br><br> <input type="submit" value=" Submit " class="textbox"> </form> <?php $fileName = file ("guestbook.txt"); $rows = count ($fileName); if ($rows > 10) { if (!isset ($row) ) { $row = 0; } print ("<table class=\"guestbookLinks\"><tr><td width=\"50%\">"); if ($row > 0) { echo "<div class=\"nextPage\"><< <a href=\"?side=gb&row=" . ($row - 10) . "\">neste</a></div>"; } print ("</td><td width=\"50%\">"); if ( ($rows - $row) > 10) { echo "<div class=\"previousPage\"><a href=\"?side=gb&row=" . ($row + 10) . "\">forrige</a> >></div>"; } print ("</td></tr></table>"); for ($i = $row; $i < ($row + 10); $i++) { echo $fileName [$i]; } } else { for ($i=0; $i < $rows; $i++) { echo $fileName [$i]; } } ?> Og dette er inc.php: <?php if ($message != '') { $message = str_replace ("\n","<br>",$message); $message = strip_tags ($message, '<br>'); $newRow = '<div class="viewGuestbook">' . ($message) . '<br>' . date('d.m.Y H:i') . ' - ' . strip_tags ($name) . '</div>'; $oldRows = join ('', file ('guestbook.txt') ); $fileName = fopen ('guestbook.txt', 'w'); fputs ($fileName, $newRow . chr(13) . chr(10) . $oldRows); fclose ($fileName); } ?> Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Kommer ingen feilmelding. Ingen meldinger vises... Det som er feil.. Endret 21. desember 2007 av php_user Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Sikker på at det er noe i guestbook.txt fila di ? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 http://support-u.110mb.com/guestbook.txt Se selv Ser noen feilen ? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Øhh... den er tom som det går an å bli den da. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Nå er det noe der, pga. nytt script Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Funker her! Jeg tror du har feil sti til fila jeg. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Funker scriptet på sida mi hos deg ? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ja, hvis jeg ikke er på jordet med Tore nå: Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Skrev du den mld ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå