Gå til innhold

Anbefal meg musikk!

BreadHeadFred

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...Men også et Best of-album.

sant, var trøtt når eg skreiv det, men det er uansett eit poeng å få med ka album det er fra da ;)

Det var albumet jeg sikta til, og ikke sangen så.. Vet ikke om jeg ville anbefalt Echoes til nye Pink Floyd-lyttere. Den er så lang, at før man er hekta på PF, kan den bli kjedelig. Du må elske dem først. Så kan du elske sangen.

Lenke til kommentar
...Men også et Best of-album.

sant, var trøtt når eg skreiv det, men det er uansett eit poeng å få med ka album det er fra da ;)

Det var albumet jeg sikta til, og ikke sangen så.. Vet ikke om jeg ville anbefalt Echoes til nye Pink Floyd-lyttere. Den er så lang, at før man er hekta på PF, kan den bli kjedelig. Du må elske dem først. Så kan du elske sangen.

heilt sant.

kanskje heller noke som wish you were here eller dark side of the moon?

Lenke til kommentar
Dermed basta? det er vell det du synes.

Jeg synes Mick Jagger og Keith Richards er de beste låtskriverne, pluss at rolling stones har större variert vidde en Clash.

Sjekk ut Rolling Stones!

Jepp, det er jeg som synes dette, ellers hadde jeg ikke skrevet det. Anyways, så er jeg enig med en kamerat her som sa at enkeltalbum-messig så har Clash større vidde enn Rolling Stones..

Uansett, begge banda er meget, meget gode, men siden jeg har en forkjærlighet for punk så er Clash et par mil foran..

Dermed:

Sjekk ut The Clash

Lenke til kommentar

hehe. på ekstremt nynorsk ville det vel blitt tytjsa (feil skrivd) eller noke sånt :p

ellers blir det tenkte :p

OT: vil anbefale a perfect circle med albmet emotive. ein heil haug med coverlåter som er lett å like, ettersom du sikkert har høyrt noken av dei fra før av ;)

Endret av xersess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...