TheHead Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Nå har vi kommet langt og nå gjenstår "Top 9".. Hvem er din favoritt? Jeg har et par stk, men alle varierer så utrolig mye i prestasjonene så jeg blir nesten gal! - David Archuleta gjorde en sinnsykt bra prestasjon med "Imagine", men har i ettertid ikke imponert veldig.. - Jason Castro hadde en god dag da han sang "Hallelujah", mens denne uken så fortjente han bottom 3 etter "Fragile". - Michael Johns har jeg ikke lagt merke til før denne uken når han sang den Queen-kavalkaden. - Kristy Lee Cook har vært utrolig variabel hele veien og aldri vært på toppen, men denne uken gjorde hun en flott jobb og jeg er glad hun overlevde. Favoritten min er uten tvil David Cook! Fikk frysninger av Billie Jean versjonen til Chris Cornell denne uken. Er ikke han i finalen så kan de gå å legge seg.. Archie og Michael Johns kommer på en god andreplass. Er HELT enig i dine betraktninger :-) David Cool har hele tiden vært en "dark horse" i min verden, men sist uke så overbeviste han meg fullstendig! Jeg er en fan Edit: Endret 1. april 2008 av TheHead Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg går på veggen snart, siden jeg ikke får stemme på David Cook fra Norge! Spread the word på nett altså! Be alle amerikanske venner om å stemme på han, hehe. David Cook IS the next american idol <3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Føler meg ganske sikker på at David Cook går til finalen. Føler han er den eneste som er sikker på det han gjør, men forrige uke så var han dessverre veldig dårlig i forhold til tidligere uker. Den beste forrige uke var uten tvil Jason Castro! Elsker den versjonen hans til "Somewhere over the rainbow". Skjønner heller ikke hvorfor amerikanerne stemmer ut Michael Johns så "tidlig" i konkurransen. Han har en kraftig stemme og jeg tror han kunne nådd lengre, men med feil låtvalg så går det sånn noen ganger. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Han SKAL til finalen. Han blir f**n meg bare bedre og bedre den fyren! Killer preformance med MC låta! :o Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Dessverre så ser jeg vi har to mulige scenario.. David Cook vinner og som resten av vinnerne (utenom Kelly) så blir han presset til å mekke ferdig et uferdig album og ut på markedet. Noe som da fører til at han blir "droppet" Det andre vil være at David ryker ut tidligere og nyter samme suskess som feks. Chris Daughtry.. Jeg er ikke sikker på hva jeg vil Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Godt poeng det der.. Har dessverre sett ut som deltakere som ikke vant har gjort det bedre på markedet i ettertid David Cook er en komplett artist i mine øyne og virker som en svært sympatisk kar. Jeg BLIR å kjøpe plata hans Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nettopp nettopp. Men selv om man kanskje kjører den "håper han kommer på 2" - så kan det fort hende han ikke får noe suksess? Men alle følelser til sides, andreplass er kanskje mest logisk. Slipper maset fra fjortisjentene (nå setter jeg Archie som vinner) og man får mer tid til en mer særpreget plate. Men å kjøpe plata gjør vi uansett om han vinner eller går ut på onsdag, oh yeah. Har dere sjekket ut "Analog Heart"? Herlig musikk han gav ut på en liten indielabel for en tid tilbake. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Da ble det Archie mot Cook i finalen. Fullt fortjent, da begge har imponert konkurransen igjennom. Gleder meg stort til finalen på tirsdag, og finaleshowet onsdag! Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 WOOOOOOOOOOO Fuckin' hell. jeg er så glad nå. jeg er så jævlig glad. david * KOM TIL NORGE OG HA KONSERT. PLEASE. Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Fornøyd nå ja Ble faktisk jævli overrasket, trodde fjortisen skulle stikke av med seieren hehe.. Håper han rekker å gjøre en god jobb på plata før han må slippe den da.. historien viser jo at nummer 2 i idol har gjort større suksess enn vinneren.. Uansett, jeg går på konsert med Mr Cook når som helst! Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg er veldig enig i at David Cook fortjente årets idol-tittel. Kanskje det mest talentfulle idolet i USA hittil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå