MartinF Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Hei! Regner med det er flere enn meg her inne som følger med på American Idol? Sesong 7 skytes igang den 15 og 16. januar 2008. Ryan, Paula, Simon og Randy er alle tilbake og er klar for å gi oss masse IDOL morro i tiden som kommer! Bli med på diskusjonene etterhvert som vi kommer utover i konkurransen! Endret 21. desember 2007 av MartinF Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Gleder meg til AI sesong 7! Unnskyld, men litt OT... :AI er så sinnsykt mye bedre enn det møkk kjedelige norske idol... er et helt annet nivå på produksjonen og opplegget rundt. Er stoooor fan av Simon Cowell Ærlighet uten grenser.. hehe Jeg bare MÅ fortelle et par av mine grunner til at AI er bedre enn det amatørmessige norske idol: - Det er tre dommere, noe som gir demokratiske dommeravgjørelser. Ingen teit "dobbelstemme" osv, og alle dommerne rekker faktisk å uttale seg under sending, noe som gir lik bedømming av deltakerne. - Ærlige meninger fra dommene, ingen dulling og dalling med deltakere som ikke fortjener god kritikk for at de er "søte og uskyldige, og tåler sikkert ikke å høre at de ikke kan synge i det hele tatt" (hva i hule heite gjorde et par av deltakerne i det norske idol blant topp ti??? ) - Ryan Seacrest er en proff programleder uten fjas og tull som bare stjeler sendetid fra de som programmet virkelig handler om, nemlig deltakerne - Det er ikke mulig å stemme før programmet er ferdig, og da kun i to timer. Dette gjør at man kan faktisk se alle deltakerne før man bestemme seg for hvem som fortjener stemmen min (ikke det at jeg stemmer på AI, men dette irriterer meg med det norske idol...) Puh.. der fikk jeg blåst litt fra meg etter en irriterende norsk idolhøst Endret 15. januar 2008 av TheHead Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 TheHead: veldig enig i deg der. I år var den norske idol så begredelig at jeg sluttet å se etter 4-5 episoder. Amerikanske idol engasjerer mye mer, ryan seacrest er perfekt som programleder, de norske programlederne som var i år- jeg husker ikke navnet deres, men de var- ja æsj hva kan man si om dem? Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Til årets programledere i det norske idol, vil jeg gjerne si til deres forsvar at jeg synes de gjorde den beste jobben siden Thomas og Harald i sesong 1. Men det er fortsatt for mye fjas og tull Etter min mening forsterker dette kun fjortisfaktoren det norske idol har alt for mye av allerede... Men alt dette er egentlig OT --> Nå er det AI som gjelder!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 De to første episodene er sendt, men har bare sett en av enda. Episode en likte jeg godt.. Mye dårlige sangere, så man kan le så man detter av stolen Akkurat slik AI skal være i begynnelsen. Artig med hu dama som kjeftet på Simon etter at han ikke sa noe negativt i hele tatt til henne. Det er tydeligvis populært å hate Simon... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ja, episode 1 var bra. Ep 2 står for tur i kveld Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Og dette er vel så langt årets heteste kandidat til seier Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Amerikansk Idol er hvertfall 10 ganger mere underholdende enn norsk. I finalerundene har de stort sett bare dritflinke folk, i motsetning til Norge som har en fyr som synger greit, og resten bare falskt og pinglete. Pluss en programleder som er 100% trygg på seg selv, ikke 2 stotrende idioter som leser fra manuskript og snubler hvis de glemmer noen ord. Artigere dommere også. Her er forresten 2 videoer med paula abdul, fra tiden hun var superstjerne på sent 80-tallet. Turnerte i Japan og greier. http://youtube.com/watch?v=Iu4NcgQZucE http://youtube.com/watch?v=FbknGnZXHUk&feature=related Synthpop på sitt beste/verste. Hun var for øvrig dansekoreograf og lærer for flere store stjerner, f.eks. Janet Jackson. Jeg har respekt for den dama, selv om hun kan virke litt sprø nå for tiden. Det er nok en rolle hun spiller på. Jan Fredrik irriterer vettet av meg, fordi han egentlig er ute etter å finne folk å putte på platelabelen sin, så han driter i hvordan de synger, bare de ser kule nok ut. Så kan stemmen fikses med effekter senere. Endret 18. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jan Fredrik irriterer vettet av meg, fordi han egentlig er ute etter å finne folk å putte på platelabelen sin, så han driter i hvordan de synger, bare de ser kule nok ut. Så kan stemmen fikses med effekter senere. Synes AI er best på alle måter, og du traff spikeren på hodet med den beskrivelsen av jan fredrik Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ja, kunne tenke meg Tor Milde tilbake, sammen med andre som ikke sitter og ser ut som åndssvake 14åringer i Hogwarts-klær... Lenke til kommentar
princess_sparkle Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 TheHead: veldig enig i deg der. I år var den norske idol så begredelig at jeg sluttet å se etter 4-5 episoder. Amerikanske idol engasjerer mye mer, ryan seacrest er perfekt som programleder, de norske programlederne som var i år- jeg husker ikke navnet deres, men de var- ja æsj hva kan man si om dem? jeg kan slutte meg til dette jeg og, jeg digger AI så mye mer enn den norske, på AI synger deltagerne så mye mer proft, det er så uffattelig mange tragisk dårlige finalister med i NI....jeg digger Simons kommentarer, han er så herlig direkte. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Oh, tror jeg skal følge med på American Idol i år, iallefall innledende runder. Var ikke klar over at de hadde startet engang. Og ikke tro at jeg ikke vil fjerne all snakk om piratkopiering.. Eller totalt unødvendige kommentarer om hvor mye folk misliker idol-konseptet. Ta det i en annen tråd! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ok, jeg så episode 1 av sesong 7 nå. Hun der Alexis dama...!?! Sprøeste kvinnfolket jeg noen gang har sett! Håper det er en skuespiller eller noen som bare tuller Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Må nok regne med at mange av de "sprø" deltakerne er gryende skuespillere som vil ha den ekstra oppmerksomheten å komme på TV for å fremme sin egen karriere. Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Må nok regne med at mange av de "sprø" deltakerne er gryende skuespillere som vil ha den ekstra oppmerksomheten å komme på TV for å fremme sin egen karriere. Tror ikke nødvendigvis det er et smart karrieretrekk Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Amerikansk Idol er hvertfall 10 ganger mere underholdende enn norsk. I finalerundene har de stort sett bare dritflinke folk, i motsetning til Norge som har en fyr som synger greit, og resten bare falskt og pinglete. Norske Idol kan ta seg et stev: Se filmen hos Youtube Tipper han er en av de siste eller den siste som står igjen i denne sesongen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Så langt er han blant mine favoritter, uten at jeg skal nevne flere. Venter til litt lengre uti konkurransen før jeg forteller hvem min favoritt er. Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Han er helt klart blant en av mine favoritter Men det kommer til å bli en tøff konkurranse når det gjenstår 5 - 6 stykker da.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Nå har vi kommet langt og nå gjenstår "Top 9".. Hvem er din favoritt? Jeg har et par stk, men alle varierer så utrolig mye i prestasjonene så jeg blir nesten gal! - David Archuleta gjorde en sinnsykt bra prestasjon med "Imagine", men har i ettertid ikke imponert veldig.. - Jason Castro hadde en god dag da han sang "Hallelujah", mens denne uken så fortjente han bottom 3 etter "Fragile". - Michael Johns har jeg ikke lagt merke til før denne uken når han sang den Queen-kavalkaden. - Kristy Lee Cook har vært utrolig variabel hele veien og aldri vært på toppen, men denne uken gjorde hun en flott jobb og jeg er glad hun overlevde. Favoritten min er uten tvil David Cook! Fikk frysninger av Billie Jean versjonen til Chris Cornell denne uken. Er ikke han i finalen så kan de gå å legge seg.. Archie og Michael Johns kommer på en god andreplass. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har ikke sett på i år. Er alle damene i toppen av "Mariah Carey/Whitney Houston"-skrikesynging typen i år og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå