Gå til innhold

Hvor mange ganger har man utd vunne champions league

bennyt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forskjellen på disse sangene er veldig veldig stor. I Munich-sanger håner Pool-supporterne en ulykke, jeg håner de som 2 ganger har stått for massedrap i fotballhistorien.
Syns du bør prøve et sosialt eksperiment; reis til Liverpool og antyd at Hillsborough var supporterne sin feil.
Lenke til kommentar
Forskjellen på disse sangene er veldig veldig stor. I Munich-sanger håner Pool-supporterne en ulykke, jeg håner de som 2 ganger har stått for massedrap i fotballhistorien.
Syns du bør prøve et sosialt eksperiment; reis til Liverpool og antyd at Hillsborough var supporterne sin feil.

Ja verdens beste supportere er vel snille? :roll:

Lenke til kommentar
Når andre Manu fans kommer og sier at det du skriver er tåpelig fakey, så burde du kanskje ta deg selv i nakken og tenke deg om.

Evt. ikke. Jeg velger egentlig selv om jeg vil håne Heysel/Hillsborough, hva andre United-supportere mener om det bryr jeg meg egentlig ikke om.

Lenke til kommentar

Ja verdens beste supportere er vel snille? :roll:
Gjør deg selv en tjeneste og les litt om bakgrunnen for Hillsborough før du driter deg ut. Det kunne skjedd med hvilket som helst lag i England - Hillsborough førte til massive endringer i hvordan arenaene ble bygd oppp.

Ellers håper jeg forumnissen snart tar et besøk og gir noen en fortjent juleferie

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...