NightKeeper Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 United har slike sanger, akkurat som Liverpool har Munich-sanger. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ja, og det er ikke noe særlig bedre. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Forskjellen på disse sangene er veldig veldig stor. I Munich-sanger håner Pool-supporterne en ulykke, jeg håner de som 2 ganger har stått for massedrap i fotballhistorien. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Forskjellen på disse sangene er veldig veldig stor. I Munich-sanger håner Pool-supporterne en ulykke, jeg håner de som 2 ganger har stått for massedrap i fotballhistorien. Og hvem er "de"? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Verdens beste supportere. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Verdens beste supportere. Hvem er verdens beste supportere? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Say it. Say IT. SAY IT!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Forskjellen på disse sangene er veldig veldig stor. I Munich-sanger håner Pool-supporterne en ulykke, jeg håner de som 2 ganger har stått for massedrap i fotballhistorien. Seriøst, dette blir for dumt, hold deg for god for slikt. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Forskjellen på disse sangene er veldig veldig stor. I Munich-sanger håner Pool-supporterne en ulykke, jeg håner de som 2 ganger har stått for massedrap i fotballhistorien.Syns du bør prøve et sosialt eksperiment; reis til Liverpool og antyd at Hillsborough var supporterne sin feil. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Forskjellen på disse sangene er veldig veldig stor. I Munich-sanger håner Pool-supporterne en ulykke, jeg håner de som 2 ganger har stått for massedrap i fotballhistorien.Syns du bør prøve et sosialt eksperiment; reis til Liverpool og antyd at Hillsborough var supporterne sin feil. Ja verdens beste supportere er vel snille? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Når andre Manu fans kommer og sier at det du skriver er tåpelig fakey, så burde du kanskje ta deg selv i nakken og tenke deg om. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Når andre Manu fans kommer og sier at det du skriver er tåpelig fakey, så burde du kanskje ta deg selv i nakken og tenke deg om. Evt. ikke. Jeg velger egentlig selv om jeg vil håne Heysel/Hillsborough, hva andre United-supportere mener om det bryr jeg meg egentlig ikke om. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jaja, deg om det. Trist er det nå i hvertfall, at noen mennesker ikke eier et snev av respekt for andre. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Respekt for de døde? Joda. Respekt for de ansvarlige? Nei! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Og de ansvarlige mener du tydligvis er Liverpool supporterne, omtalt som "verdens beste supportere". At du videre påstår at de har stått for to massedrap, er jo skammelig. Det er noe enhver fotballsupporter burde holde seg for god til. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Liverpool har vel ikke bare stått for 2 drap. Endret 24. desember 2007 av deleder Lenke til kommentar
iDude Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Forskjellen på disse sangene er veldig veldig stor. I Munich-sanger håner Pool-supporterne en ulykke, jeg håner de som 2 ganger har stått for massedrap i fotballhistorien.Syns du bør prøve et sosialt eksperiment; reis til Liverpool og antyd at Hillsborough var supporterne sin feil. Ja verdens beste supportere er vel snille? Gjør deg selv en tjeneste og les litt om bakgrunnen for Hillsborough før du driter deg ut. Det kunne skjedd med hvilket som helst lag i England - Hillsborough førte til massive endringer i hvordan arenaene ble bygd oppp. Ellers håper jeg forumnissen snart tar et besøk og gir noen en fortjent juleferie Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Dette blir jo bare mer og mer en tragisk gresk tråd. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 There's only one UNITED! Og det ligger endel lenger nord og har endel bedre supportere!! HOWAY THE TOON! bertie ps. GOD JUL Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 There's only one UNITED! Og det ligger endel lenger nord og har endel bedre supportere!! HOWAY THE TOON! bertie ps. GOD JUL Prøv å fortell de gutta i Pool-tråden det du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg