bennyt Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 hei eg lurer på kor mange ganger man utd har vunnet cl??? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Wikipedia og Google er din venn - som vanlig. De har vunnet den to ganger, i 1968 (da under navnet European Cup) og i 1999. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Champions_League lete lete lete, telle telle telle, 1 + 1 = 3 ganger, da de vinner i år(?) edit jeg ble eid i tid. Men ja, samme måte jeg fant på ... Endret 21. desember 2007 av zeltex Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Real Madrid har vunnet 9 ganger, hvis noen lurte. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Real Madrid har vunnet 9 ganger, hvis noen lurte. Nei, det var faktisk ingen som lurte Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Real Madrid har vunnet 9 ganger, hvis noen lurte. Nei, det var faktisk ingen som lurte Nei, da så. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 2 ganger har ManU tatt Champions league, en gang mot SL Benfica og en mot Bayer München, der Solskjær ble match vinner. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Samboe, bli kvitt ManU i nicket ditt. Hvem er egentlig ManU btw? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Samboe, bli kvitt ManU i nicket ditt. Hvem er egentlig ManU btw? Fotballaget Manu Ura vel.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Samboe, bli kvitt ManU i nicket ditt. Hvem er egentlig ManU btw? Jeg synes at ManU er et fint og forenklet navn av Manchester United.... Og jeg følger faktisk ManU suporternes 10 bud til punkt å prike..... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Ja, det var de jeg tenkte på, men de andre orda i den setningen virka litt rare. Men ManU URA er virkelig djevler ass Sameboe, vet du hva ManU betyr ? Endret 22. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 MANCHESTER UNITED FANS 10 BUD: 1:Du skal ALDRI klappe når et lag scorer mot United 2:Du skal ha MINST en United effekt på mobilen, selv om du ikke har mobil. 3:Du skal IKKE heie på United, du skal LEVE for United. 4:Du skal ALDRI være full under kamp, da drikker du brus. 5:Alltid mobb det tapende lagets fans etter United har vunnet: VIKTIG!!! 6:Man skal aldri gå med et annet klubb lag representert på klærne. Kanskje bare et Norsk lag, men det er bare et plagg. 7:Aldri vær utro mot en United suporter, Men det er helt greit vis hu er Arsenal suporter. 8:Du skal ALDRI slå en United fan...ALDRI!!! 9:Skriv alltid United(ManUtd, ManU osv) med stor forbokstav... 10:Pugg disse buda Dette er de 10 buda vis det skulle komme spørsmål om det btw. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Samboe, bli kvitt ManU i nicket ditt. Hvem er egentlig ManU btw? Jeg synes at ManU er et fint og forenklet navn av Manchester United... Du mener ikke at et navn som uttales likt på engelsk som manure (på Norsk: gjødsel) er et fint navn for klubben? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det kan jo hende at han gjør det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Få nu skrive det jeg vil, kan godt skrive Man Utd men det går tregere å skrive Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 og ManU betyr Manchester United, så det så.... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 I en ABU'ers verden ja. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Manu betyr ikke Manchester United som jeg har hørt dessverre Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 MANCHESTER UNITED FANS 10 BUD: 1:Du skal ALDRI klappe når et lag scorer mot United 2:Du skal ha MINST en United effekt på mobilen, selv om du ikke har mobil. 3:Du skal IKKE heie på United, du skal LEVE for United. 4:Du skal ALDRI være full under kamp, da drikker du brus. 5:Alltid mobb det tapende lagets fans etter United har vunnet: VIKTIG!!! 6:Man skal aldri gå med et annet klubb lag representert på klærne. Kanskje bare et Norsk lag, men det er bare et plagg. 7:Aldri vær utro mot en United suporter, Men det er helt greit vis hu er Arsenal suporter. 8:Du skal ALDRI slå en United fan...ALDRI!!! 9:Skriv alltid United(ManUtd, ManU osv) med stor forbokstav... 10:Pugg disse buda Dette er de 10 buda vis det skulle komme spørsmål om det btw. der står det ManU, er dette virkelig noe å diskutere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg