Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørre en jente ut?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fikk en forholdsvis god kontakt med ei jente på en fest. Hun sa det var veldig gøy å prate med meg og hun ga meg mange klemmer osv, jeg syns det var virkelig koselig :D Jeg er jo selv ikke vant med slikt, er forholdsvis stor og litt overvektig, så jeg føler meg ganske usikker nå. Jeg lurer på om jeg skal snakke med henne og lure på om vi skal finne på noe en dag, men jeg er redd for at det som skjedde på den festen kanskje bare var et resultat av et felles høyt promillenivå. Tenk hvis hun ikke er interessert i det hele tatt (syns det hadde vært merkelig hvis hun var interessert), eller hvis hun allerede har type (kjenner henne nesten ikke i det hele tatt, møtt henne to ganger før tror jeg)? Jeg er redd for å sette henne i en pinelig situasjon for hun virker litt sjenert, hadde vært kjedelig hvis hun kanskje missforstår meg og at jeg spør henne ut som en "venn" og at hun da blir med ut for å være hyggelig eller at hun ikke tør å skuffe meg e.l.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Slank deg (kan gjøres ved å spise mindre og trene)

2. Hvis du kjenner noen av vennene hennes, spør dem

3. Har du nr hennes? Hvis ja (regner med at du har fått den av henne da og ikke tjuvlånt mens dere pratet) er det et tegn på invitasjon til å finne på noe senere.

4. Ring henne, om hun sier ja, så hurra! Hvis ikke, så finnes det andre fisker i havet og ikke dvel ved det mer.

5. Møt henne, sjekk PUA tråden om IOI, ser du mye av de når du er sammen med henne alene(regner med at du vil be bare henne og ikke som en gjeng), så vil du finne ut om liker deg eller ikke.

6. Hvis hun liker deg, kyss henne på munnen og gå lengre nedover.

Lenke til kommentar

Blåbær har lagt slagplan for deg ;D

Jeg har kun en kommentar til den. Punkt 1 betyr IKKE, og da mener jeg IKKE at du skal vente med å ta initiativ til du er "slank og pen" (hva enn det nå skal innebære). Det finnes ingen som helst grunn til at du skal la noe sånt stoppe deg. Men det å ta tak i ting man ikke er fornøyd med, er utelukkende positivt. Så er du ikke fornøyd med kroppen din, bør du ta tak i det, alle fortjener en kropp de er fornøyd med.

Når dere skal møtes ville jeg prøvd å velge en nøytral setting. Du nevner at du ikke ønsker "å spørre henne ut som venn", men det er minst like viktig (i mine øyne) at du ikke spør henne ut som potensiell kjæreste. Siden du har kun har møtt henne et par ganger, så ønsker du ikke å tvinge henne til å ta standpunkt til om du er kjærestemateriale. Med mindre dere fikk veeldig god kontakt den kvelden, så kan det fort slå feil ut.

Lenke til kommentar

Fine råd. Etterhvert som dagene har gått nå begynner jeg å lure på om jeg egentlig liker henne i det hele tatt. Hun var hyggelig å prate med osv. men jeg føler at jeg ble såpass oppspilt kun fordi hun virket interessert i meg, noe jeg aldri har opplevd før i den grad. Det var en deilig følelse å bli likt, men om jeg selv var så interessert i henne vet jeg ikke :p Jeg får vel bare få tak i msnen hennes og veksle noen ord om den kvelden, så får jeg se hva jeg blir enig med meg selv om

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...