schloemi Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 HEi... JEg vet at dere driver med siden på fritidsbasis men hvis dere får tid/mulighet hadde det vært veldig morsomt hvis dere kunne ha med et "dagens leserbilde" eller "ukens leserbilde" eller noe.... Det hadde også vært kult hvis man kunne legge inn bilder i galleriet deres.... ellers har dere en helt genial side.... hilsen stefan Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hei, takk for tips. Dette er nok noe som vil komme etterhvert. Hvis det er bilder man har lyst til å legge ut i galleriet vårt, kan man ta kontakt med meg så skal jeg opprette nødvendig tilgang. MLW Lenke til kommentar
svingen Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 høres ut som ein veldig "kul" ide var inn her og såg http://www.fredmiranda.com/forum/ der er det mange fine bilder,veldig mange som kan mye om digitale bilder og,vis vi kunne starta med det her vile det vært veldig moro,men det blir lit vansklig og gi tilgang osv her,det jo mulig og lage eit "sub forum" og poste linker til bilde sine (dei fleste har jo noen mb heime side det kan lege bilder på) døme på hvordan vi kan gjør det er slik her,på start.no får du 30mb,vis du ikkje har start abb koster det 10kr (sende ei sms) det er jo eit "ok" alternativ får dei som ikkje har heime side alså da vile det se ut som under bilde er fra 7 "bilder" og joina samme til 1 bilde med proget som følgte med og alt på auto,tat med canon a 70 max kvalitet og alt på auto,tenkte og redigere lit på bilde (er lit feil med panarama programet ser eg og fikse lit her og der ,har lagt opp eit "forslag" til måte og gjøre det her på til akam moderatorene http://forum.ulovlig.info/index.php?c=3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå