Pion_ Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Bare for å utenom firewallen på skolen... Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Prøv et program som kalles Http-tunnel! Det finner du på Denne siden :smile: _________________ ____________________ Per Olav Eidsvoll http://www.pysj.biz [email protected] ____________________ [ Denne Melding var redigert av: Pysj`n på 2002-01-15 09:53 ] Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 vel... det det programmet gjorde var å sette opp en sock 5 server på pc'en da :smile: Men skolepc'ene har smartkort, så systemet resetter seg hver gang man restarter... så det er litt "ubrukelig" i lengden... med mindre noen vet hvordan man kan brute force seg inn på admin kontoen der og fjerne "resettinga" Ingen som vet om noen som kan brukes til mIRC, som er satt opp på en ANNEN maskin no sted :smile: ? Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Jon jeg har ett godt tips !!! Ta med skrujern å riv ut de forbanna smartcardene , det var det vi gjorde på skolen min i fjor .. Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Ehh... Og hvordan har du tenkt deg å komme ut gjennom firewallen på skolen for å kontakte socks serveren? En socks server er som regel tett integrert med firewallen (ofte er det firewallen som har "innebygd" socks støtte), så å bare sette opp en socks server UTENFOR firewallen vil mest trolig ikke hjelpe deg noe. ICQ fungerer forresten gjennom de flest firewaller. Bare sett den opp til å bruke HTTPS proxy, og tast inn navnet til proxy/firewallen deres. Lenke til kommentar
dalri Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Gå inn på totalrc.net. Jeg bruker det ene programmet som er der på skolen og kobler meg opp til homelien :smile: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 hvordan kan du kjøre mirc hvis dere har smatrkort som reseter maksinene hver gang deere starter maskina?? må du installere den hver gang?? Hvis mirc er installert fast er det jo fordi dere har lov til å bruke det. da er det jo bare å snakke med systemansvarlig om å få satt det op i samsvar med firewallen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Men herregud man...det er jo ikke låv til å sitte på irc på skola...så og prate med systemansvarlige er vel litt holl i hode! :smile: Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: On 2002-01-15 16:45, covah skrev:Ehh...Og hvordan har du tenkt deg å komme ut gjennom firewallen på skolen for å kontakte socks serveren?En socks server er som regel tett integrert med firewallen (ofte er det firewallen som har "innebygd" socks støtte), så å bare sette opp en socks server UTENFOR firewallen vil mest trolig ikke hjelpe deg noe.ICQ fungerer forresten gjennom de flest firewaller. Bare sett den opp til å bruke HTTPS proxy, og tast inn navnet til proxy/firewallen deres. Socks kjører (som regel) på port 1080, som IKKE er sperra... Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: On 2002-01-16 09:23, dalri skrev:Gå inn på totalrc.net. Jeg bruker det ene programmet som er der på skolen og kobler meg opp til homelien :smile: Hvilket av de "ene" programmene skal jeg bruke sa du? Testa 2 av de... uten suksess Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: Socks kjører (som regel) på port 1080, som IKKE er sperra... Hva er vitsen med en firewall hvis port 1080 er åpen? Port 1080 er vel bare delvis åpen dersom firewallen er konfigurert til å å bruke socks. Dersom firewallen ikke er satt opp til å bruke socks, er den porten stengt. Lenke til kommentar
Aight85 Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 på vår skole så har de intallert mirc på forhånd av systemansvarlig.+ at de har åpnet alle portene vi trenger. så vi sitter på irc i alt av øib timer=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå